اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر امام:

حماسه 9 دی همچون طوفانی توفنده بساط فتنه‌گران را برچید

امام جمعه بندر امام خمینی گفت: حماسه 9 دی همچون طوفانی توفنده بساط فتنه‌گران را در هم پیچاند.

حماسه 9 دی همچون طوفانی توفنده بساط فتنه‌گران را برچید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تابش پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی که در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در فتنه 88 از وسایل گسترده تبلیغاتی استفاده کرده و با صرف هزینه‌های فراوان درصدد بود انقلاب اسلامی را با چالش‌های جدی روبه‌رو کند اما ملت ایران در این جنگ نرم نابرابر، دشمن را به عقب‌نشینی وادار کرد.

وی افزود: حماسه 9 دی ابعاد گسترده‌ای داشت که لازم است مورد مطالعه بیشتر قرار بگیرد چراکه این روز از نظر کمیت و کیفیت حضور مردم بسیار ویژه بود.

امام جمعه بندر امام خمینی تصریح کرد: حضور مردم در این روز با توجه به شرایط حساس و تبلیغات وسیعی که انجام شده بود، عمق بصیرت آن‌ها را نشان می‌داد.

تابش یادآور شد: مردم در حوادث عاشورای 88 متوجه شدند که دشمن در برابر تمام ارزش‌های آن‌ها ایستاده و تنها بحث بر سر موضوع انتخابات نیست بلکه شعائر اسلامی و حتی عاشورا نیز مورد هتک حرمت قرار گرفته است.

عبداللهی افزود: مردم در 9 دی به خواص نشان دادند که باید در روزهای سخت انقلاب با تمام قدرت در برابر دشمن ایستاد و دلسوزان نظام را تنها نگذاشت.

وی عنوان کرد: یکپارچگی و وحدت مردم در روز 9 دی توطئه‌های دقیق و طراحی شده دشمنان را خیلی زود خنثی کرد.

امام جمعه بندر امام خمینی ادامه داد: بیداری و بصیرتی که مردم در این روز به نمایش درآوردند، آثار فوق‌العاده‌ای نه تنها در داخل کشور که حتی در منطقه و جهان در برداشت.

تابش به پیام‌های حماسه تاریخی 9 دی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین پیام حماسه 9 دی این است که اگر مردم آگاه، بصیر و هوشیار باشند، توطئه‌های دشمن هر چقدر قوی باشد، کاری از پیش نخواهد برد.

وی اظهار کرد: مردم در 9 دی پیام روشنی برای استکبار جهانی و فتنه‌گران داشتند که آن پایداری، مقاومت، در صحنه بودن و اعتقاد راسخ به اصول انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه بندر امام خمینی افزود: مردم در این روز نشان دادند با تمام توان خود در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.

تابش ادامه داد: حماسه 9 دی تجدید پیمان دوباره مردم با آرمان‌های انقلاب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود.

وی متذکر شد: وقتی مردم به ماهیت پلید فتنه‌گران پی بردند همانند سیل خروشیدند و در 9 دی بساط فتنه‌گران را برچیده و توطئه دشمنان را خنثی ساختند.

امام جمعه بندر امام خمینی با بیان اینکه گرامیداشت 9 دی‌ به نوعی قدردانی از این حرکت مردم است، تصریح کرد: البته گرامیداشت این روز یک بعد تبلیغاتی هم دارد و آن این است که دشمن حواس خود را جمع کند و بداند که نمی‌تواند در برابر ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران بایستد.

انتهای پیام/72016/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول