اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هیرمند:

درایت و تدبیر مقام معظم رهبری مردم را در فتنه 88 نجات داد

امام جمعه هیرمند گفت: درایت و تدبیر مقام معظم رهبری مردم را در فتنه 88 نجات داد.

درایت و تدبیر مقام معظم رهبری مردم را در فتنه 88 نجات داد

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور فرماندار و مدیران ادارات، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در سالن آموزش و پرورش شهر دوست محمد برگزار شد، اظهار داشت: فتنه سال 88 بدون تردید یک جریان پیچیده از قبل تعیین شده بود که دارای ابعاد و زوایای مختلف داخلی و خارجی بود.

گزمه بیان داشت: دشمن به دنبال آن است که هر روز به شیوه‌ای نوین اسلام و انقلاب را به چالش بکشاند که در فتنه 88 درایت و تدبیر رهبری باعث نجات مردم و ناکامی فتنه دشمن شد. 9 دی روزی بود که ملت بزرگ ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید میثاقی دوباره بستند.

فرماندار هیرمند نیز در این مراسم عنوان کرد: دشمن همیشه برای ایران اسلامی توطئه‌های زیادی تدارک می‌بیند، در سال 88 نیز یکی دیگر از این توطئه‌های دشمن شکل گرفت که با هوشیاری و بصیرت ملت و تبعیت از مقام عظمای ولایت نقش بر آب شد.

این مسئول اذعان داشت: به واسطه درس‌هایی که ملت بزرگ ایران از واقعه عاشورا گرفته توانسته است در طول تاریخ انقلاب اسلامی همیشه جواب‌هایی دندان شکن به دشمن بدهد.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول