اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

9 دی بیعتی راسخ و استوار با ولی زمان بود

مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 9 دی غدیر خمی در کویر تشنه قم و سراسر ایران و بیعتی راسخ و استوار با ولی زمان بود.

9 دی بیعتی راسخ و استوار با ولی زمان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید اقبال راستگو پیش از ظهر امروز در جمع مردم ولایتمدار شهرستان لنده با اشاره به حضور پر شور ملت ایران در 9 دی 88 اظهار داشت: 9 دی اعلام آمادگی ملت عاشورایی ایران و یاران آخرالزمان حضرت مهدی (عج) و شروع یک حرکت و یک فرهنگ عزت‌خواهی و استقلال‌طلبی بود.

وی افزود: 9 دی عاشورای تقابل اسلام و جبهه نفاق و کفر بود که بدون بلند شدن ندای «هل من ناصر ینصرنی» ولی و مقتدای جهان اسلام، فریاد یا حسین (ع) و لبیک یا خامنه‌ای گوش آسمان را نوازش داد.

مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه مردم در حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب گفت: ملت ایران در 9 دی 88 نشان داد که در دفاع از ولایت و ارزش‌های والای الهی و اسلامی و بیعت با ولی زمان خود، همه بسیجی‌اند و اختلاف سلیقه در ولایتمداری آنان خدشه‌ای وارد نمی‌سازد.

حجت‌الاسلام راستگو با بیان این‌که 9 دی متعلق به حزب و یا گروه خاصی نیست تصریح کرد: حضور سلایق و احزاب و گروه‌های مختلف با تفکرات مختلف در این روز با شکوه نشان از آن دارد که هیچ‌ حزب و گروهی صاحب 9 دی نبوده به جز ملت ولایتمدار و غیرتمند ایران اسلامی در قالب اتحاد و وحدت یکپارچه.

وی خاطرنشان ساخت: اگر گروه و یا حزبی بخواهد 9 دی را به نفع خود مصادره کند در حق ملت ایران اجحاف کرده است.

خطیب مراسم 9 دی شهرستان لنده با اشاره به ثمرات و دستاوردهای روز بصیرت و ولایتمداری گفت: 9 دی پایه‌های کاخ سفید را در مکان و کاخ سبز معاویه در زمان را لرزاند.

وی با بیان این‌که تاریخ تاکنون حماسه‌ای به بزرگی و عظمت 9 دی را درک نکرده‌ بود گفت: 9 دی تاریخ نبود بلکه تاریخ‌ساز بود که آموخت همیشه نیاز نیست ولی در میان باشد بلکه کافی است دلها ولایی باشند.

راستگو با تشبیه 9 دی به غدیر خم گفت: 9 دی غدیر خمی در کویر تشنه قم و سراسر ایران و بیعتی راسخ و استوار با ولی زمان بود که ملت ایران اثبات کردند با علی و یا علی یک نقطه تفاوت دارد ولی یا علی گفتن کجا و با علی ماندن کجا.

وی افزود: بار دیگر در زمستان درخت انقلاب شکوفه داد و سرمای زمستان نتوانست ثمره خون گل‌های پرپر(شهدا) این مرز و بوم را خاموش کند چرا که روشنی راه و بصیرت دل‌های امت بر این سرمای طاقت فرسا غلبه کرده بود.

مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار با بیان این‌که ملت ایران پرچمدار بیداری اسلامی در سراسر جهان هستند گفت: تشعشع انوار نورانی ملت ایران در سراسر جهان پیچید و نشان داد که ملت ایران «کالجبل الراسخ ...» هستند و در مقابل تند باد استکبار و استعمار لرزه‌ای به خود راه نخواهند داد.

وی افزود: کسی که ولایت اهل بیت (ع) را پذیرفته است در مکتب حسین تربیت یافته و ریاضت روزه رمضان را کشیده‌ از تحریم و تهدید و شهادت نمی‌ترسد و در راه دستیابی به همه باورها به مانند استواری کوه دنا ایستادگی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام راستگو یادآور شد: 9 دی سوزش خیانت جمل و نهروان زمان را کمی خنک کرد و ملت ایران بدون خواست سفیر حسین برای بیعت با مولا و مقتدایشان بدون حمایت حزب و گروه خاصی به میدان آمدند.

وی در ادامه به پیام 9 دی اشاره کرد و گفت: پیام این روز تاریخ‌ساز در تاریخ اسلام باید به ثبت برسد که اگر حادثه‌ای دیگر بخواهد در تاریخ اسلام و ایران رقم بخورد دیگر صلح امام حسن (ع) تکرار نمی‌شود بلکه قیام عاشورا واقع می‌شود با این تفاوت که در این واقعه دیگر حسین به شهادت نمی‌رسد چراکه ملت ایران همه قربانی ولی خود هستند و بین کوفه و تهران و عراق و ایران فرق است و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما به جهان اثبات کردیم که در دست‌یابی به صلح‌آمیزترین علوم روز دنیا از حقوق خود کوتاه نخواهیم آمد.

 

انتهای پیام/82013/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول