اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا:

حرکت قلب مردم به سمت رهبری حماسه 9 دی را خلق کرد

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران گفت: ناآرامی‌های بعد از انتخابات 88 با حضور حماسی مردم در میدان مشت محکمی بر دهان منافقان بود و بار دیگر لطف الهی نصیب ما شده و قلب این ملت به سمت رهبر حرکت و حماسه 9 دی خلق شد.

حرکت قلب مردم به سمت رهبری حماسه 9 دی را خلق کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار حمیدرضا رستمیان ظهر امروز در یادواره شهدای شهرداری و بسیج اداری و کارگری در حسینه عاشقان کربلای ساری با بیان اینکه همه انسان‌ها در تمامی عصرها امتحان و آزمایش می‌شوند، اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ بشریت و انقلاب‌هایی که رخ داده است، همه امت‌ها و رهبرشان نیز به شکل‌های مختلف امتحان شدند.

وی با بیان اینکه در دنیا انقلاب‌های بزرگی رخ داده است، افزود: بسیاری از این انقلاب‌ها پیروز نشدند و از آرمان‌های خود دست کشیدند یا ملت آنها را همراهی نکردند.

رستمیان افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که رهبری و مردمش در کنار هم قدرت عظیمی را ایجاد کردند و توانستن بر همه حوزه‌ها پیروز شوند.

وی به قیام امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: با نگاهی به یاران امام حسین(ع) تنها سه گروه در قیام عاشورا به جا اقدام کردند و حماسه آفریدند، کسانی که در روز عاشورا شهید شدند و آنهایی که کاروان اسرا را تشکیل دادند و دسته‌ای که قیام حسینی را الگو و سرمشق خود قرار دادند و در صف درست و صراط مستقیم قرار گرفتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شبیه همین صف‌آرایی در دوران انقلاب اسلامی شکل گرفته است، عده‌ای که مخالف امام خمینی(ره) بودند، عده‌ای به عنوان مطیع و همراه امام بودند و با نگاه وابسته به مومن شرعی مبارزه می‌کردند.

رستمیان با بیان اینکه تمامی این گروه‌ها در قبل از انقلاب اسلامی وجود داشتند، گفت: با شروع انقلاب اسلامی این گروه‌ها به شکل‌های مختلف وارد میدان شدند و با 70 هزار شهید به پیروزی رسید.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی صف‌آرایی جدی‌تر و دقیق‌تر از قبل دیده شد و با پیروز انقلاب اسلامی و تدوین قانون اساسی بر مبنای اسلام ایجاد حاکمیت و رای مطلق ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر صف‌ها از هم جدا شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از این گروه‌ها وابسته به شرق و غرب بودند، بیان داشت: این گروه حاکمیت ولایت مطلقه فقیه را نمی‌خواستند و قبول نداشتند و گروهای دیگر مدل وابستگی به قدرت شوروی بود و عده‌ای هم مدافعان و پیروان امام و خواستار حاکمیت دین در جامعه بودند.

وی ادامه داد: این گروه‌ها در مقابل خواسته‌های ملت ایستادند و آنها با حمایت مردم ایران و مدافعان و پیروان امام خمینی(ره) حذف شدند.

رستمیان گفت: جنگ‌های زیادی در مقابل منافقان رخ داد که بخشی از آن در جنگل‌های شمال و در آمل شروع شد و مردم جانفشانی کردند و خون خود را دادند تا نظام حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی حماسه بزرگی است که در سال 88 رقم خورد، اظهار داشت: آنها می‌خواستند محتوای جمهوری اسلامی و قدرت الهی را کم کنند.

این مسئول بیان داشت: با بصیرت‌دهی مقام معظم رهبری و مردم پا در رکاب حماسه عظیم 9 دی خلق شد.

رستمیان با بیان اینکه از سال 78 تا سال 88 اتاق فکرها تشکیل شد، خاطرنشان کرد: رجزخوانی‌های پنهان و آشکار شکل گرفت و دشمنان به‌دنبال این بودند که به خواسته‌های‌ پلید خود برسند.

وی افزود: پس از هفت ماه بعد از انتخابات 88 ناخوشی‌ها و ناآرامی‌ها با حضور حماسی مردم، مشت محکمی بر دهان آنها کوبیده شد و بار دیگر لطف الهی بر سر ما کشیده شد و قلب این ملت به سمت رهبر حرکت و حماسه 9 دی خلق شد.

این مسئول ناکامان این حماسه بزرگ را دانه درشت‌های بی‌بصیرت دانست، گفت: طلحه و زبیرهایی که به‌دنبال امتیاز گرفتن انحراف و براندازی بودند، آنها ناکامان این حماسه بزرگ هستند، آنهایی که در نزد این ملت منفور شدند.

فرمانده لشکر عملیات 25 کربلای مازندران خاطرنشان کرد: آنهایی که در مسیر دشمن حرکت کردند و به آمریکایی‌ها باج دادند و می‌دهند، به‌دنبال رفاه طلبی، جاه طلبی و ریاست‌طلبی هستند، ولی امر آنها شیطان است، اینها منفورین نزد ملت بودند و هستند.

وی با بیان اینکه شهدا رستگاران الهی و مقربان درگاه پروردگار و هدایت‌کنندگان نسل‌های حال و آینده هستند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران و عاشقان پیروان صدیق ولی امر مسلمین ولایت رهروان شهادت و پرچمداران اسلام ناب و کسانی که هستند که خون خود را مدیون خون شهدا و خانواده‌های آنها می‌دانند.

به گزارش فارس، در این مراسم از خانواده 28 شهید اداری و کارگری شهرستان ساری تقدیر شد.

انتهای پیام/86016/ب40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول