اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

حماسه 9 دی ملت ایران برگ زرینی در تاریخ انقلاب بود

یک استاد حوزه علمیه قم گفت: حرکت عظیم ملت ایران که در 9 دی‌ماه 88 رقم خورد برگ زرینی در تاریخ پرافتخار حضور همیشگی ملت در صحنه دفاع از نظام است.

حماسه 9 دی ملت ایران برگ زرینی در تاریخ انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم ابراهیمی ظهر امروز در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی در بوشهر با اشاره به نقش غیرقابل انکار مقام معظم رهبری در خنثی شدن توطئه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: حماسه نهم دی حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد که ملت بزرگ ایران در آن روز بصیرت خود را نشان دادند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه حوادث پس از انتخابات تا نهم دی 88 یک هشدار برای نیروهای حزب‌الهی هست، گفت: در فتنه سال 88 بسیاری از سابقه‌داران و پیشتازان انقلاب به این نظام، امام زمان و نائب ایشان و خانواده شهدا ظلم کردند و و حزب‌اللهی‌ها هم باید حواس‌شان باشد که نلغزند. اما با تمام آشوب و هزینه‌ای که پس از انتخابات 88 پیش آمد، نهم دی آن سال نَفَس قدسیِ مردم آتش فتنه را خاموش کرد.

ابراهیمی تاکید کرد: فتنه 88 پیچیده‌ترین فتنه علیه انقلاب بود و ضربه‌ای که سابقه‌داران نظام به آن زدند دشمنان را خوشحال و دوستان را ترساند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: در سال 88 اصلاح‌طلبان می‌خواستند قدرت را از اصولگرایان که هم دولت هم مجلس و هم شورای شهر را دست داشتند، بگیرند و در این راه حاضر شدند دست به هر کاری بزنند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه ادعای تقلب کاملأ دروغ بود افزود: ادعای تقلب برای به خیابان کشاندن آشوب‌گران بود و چرا در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که نامزد نزدیک به آنها پیروز شد ادعای تقلب و ابطال انتخابات را نکردند؟ حرکت عظیم ملت ایران که در 9 دی‌ماه 88 رقم خورد برگ زرینی در تاریخ پرافتخار حضور همیشگی ملت در صحنه دفاع از نظام است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: 9 دی نماد بزرگی و ولایتمداری ملت ایران بود که بار دیگر نشان دادند بر ارزش‌های نظام و انقلاب وفادار بوده و هستند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول