اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی خبر داد

عملیاتی شدن سامانه جدید ثبت تغییر نشانی در آذربایجان غربی

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: عملیاتی شدن سامانه جدید ثبت تغییر نشانی در آذربایجان غربی از اقدامات اداره کل ثبت احوال آذربایجان غربی است.

عملیاتی شدن سامانه جدید ثبت تغییر نشانی در آذربایجان غربی

محمد جوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آمار جمعیت افراد 15 تا 20 ساله آذربایجان غربی، اظهار داشت: 97 هزار و 867 نفر افراد 15 تا 20 ساله در ارومیه زندگی می‌کنند.

وی به تعداد افراد 15 تا 20 ساله در سایر شهرستان‌های آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: امسال تعداد نفرات در این گروه سنی در شهرهای اشنویه، بوکان، پلدشت و پیرانشهر به ترتیب 7 هزار و 855 نفر، 25 هزار و 763 نفر، 5 هزار و 442 نفر و 14 هزار و 99 نفر گزارش شده است.

جوان با بیان اینکه افراد 70 تا 80 ساله سه درصد از جمعیت آذربایجان غربی را به خود اختصاص می‌دهند، خاطرنشان کرد: تعداد این افراد تا پایان آبان ماه امسال 79 هزار و 307 نفر است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی افزود: افراد 80 تا 100 ساله با جمعیت 35 هزار و 620 نفر یک درصد از جمعیت آذربایجان غربی را شامل می‌شوند.

وی به اقدامات اداره کل ثبت احوال آذربایجان غربی در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: عملیاتی شدن سامانه جدید ثبت تغییر نشانی و کدپستی هم‌وطنان پورتال سازمان ثبت احوال از جمله این اقدامات است.

جوان ادامه داد: افرادی که تغییر نشانی داده‌اند می‌توانند از مراجعه حضوری به منظور تعویض کارت ملی خود صرف نظر کنند و با مراجعه به پایگاه اینترنتی نسبت به تغییر کدپستی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول