اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

حماسه 9 دی میثاق دوباره ملت با ولایت و رهبری است

فرماندار سلماس گفت: حماسه 9 دی ماه میثاق دوباره ملت با ولایت و رهبری است.

حماسه 9 دی میثاق دوباره ملت با ولایت و رهبری است

مرتضی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه میثاقی دوباره با ولایت و رهبری و پایانی بر ترفندها و تزویرهای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بود.

وی ادامه داد: حماسه نهم دی ماه 88 نشان داد که ملت هوشیار ایران اسلامی با همان شور و شعور روزهای آغازین انقلاب همچنان در صحنه هستند.

فرماندار سلماس با بیان اینکه فتنه سال 88 دستاوردهای بزرگی برای نظام و انقلاب به همراه داشت، گفت: جریان فتنه نقاب از چهره افراد و جریاناتی که به نام دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب تیشه به ریشه نظام می‌زدند برداشته و ماهیت واقعی آنان را برای همیشه نمایان ساخت.

نظری افزود: ایادی استکبار جهانی فکر می‌کردند که با حرکت‌های موذیانه در کشور ایران همانطور که در سایر کشورها انجام می‌دادند و با پیاده کردن انقلاب مخملی می‌توانند اهداف خود را محقق کند.

وی ادامه داد: ملت آگاه و متعهد ایران با تاسی از حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و رهنمودهای سرنوشت ساز مقام معظم رهبری تمام فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند.

فرماندار سلماس اظهار داشت: این روز حماسی در تاریخ ایران هیچگاه فراموش نخواهد شد و ملت سرافراز ایران همچون گذشته در برابر تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

نظری تاکید کرد: حضور همیشه ملت ایران در صحنه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و آنها باید با توجه به اعتقاد و اعتماد مردم به نظام، خدمت‌گزار آنان باشند.

انتهای پیام/61007/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول