اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال خبر داد

استمرار سلسله بحث‌های سبک زندگی با محوریت شورای فرهنگ عمومی

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: سلسله بحث‌های سبک زندگی با محوریت شورای فرهنگ عمومی در شهرستان خلخال ادامه خواهد یافت.

استمرار سلسله بحث‌های سبک زندگی با محوریت شورای فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال، اظهار داشت: در هفته گذشته که یک دوره آشنایی با سبک زندگی برای اهالی شهرستان خلخال و اقشار مختلف با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد نوید از استقبال مناسب مردم و به خصوص بانوان داد که در نظر داریم این دوره‌های آموزشی را همچنان برپا کرده و آموزش‌های لازم در زمینه سبک زندگی به خانواده‌ها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این سلسله مباحث تاثیر‌گذار در بحث فرهنگ خانواده‌ها و روی آوردن آنها به سبک زندگی اسلامی و دینی است.

رشتبری یادآور شد: سلسله مباحث سبک زندگی با تعابیر ا‌رزشمند مقام معظم رهبری جان گرفته و اکنون با برگزاری سلسله مباحث سبک زندگی در مساجد و محافل عمومی مردم اقبال بیشتری نشان می دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با تقدیر از دستگاه‌های ذیربط در برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی، برگزاری یک هفته‌ای آن در خلخال را مثمر ثمر عنوان کرد و گفت: در آینده نیز با احصای مشکلات اجتماعی در شهرستان نشست‌های سبک زندگی ادامه خواهد داشت.

رشتبری ادامه داد: برنامه‌ریزی مباحث سبک زندگی از این پس با برنامه‌ریزی مشکلات شهرستان توسط کار‌ ‌گروه ویژه اجرا می‌شود و این کار ‌‌‌‌گروه با فعالیت خود مشکلات اجتماعی و فرهنگی را احصا کرده و آموزش‌‌های سبک زندگی با محوریت مشکلات مطرح شده و توسط اساتید بیان خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: زخمی که فتنه‌گران بر این امت وارد کرده‌اند هیچ وقت از ذهن ملت شریف ایران فراموش نخواهد شد و بصیرت همچنان باید ادامه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان خلخال افزود: در همین راستا سلسله بحث‌های سبک زندگی با محوریت شورای فرهنگ عمومی در شهرستان خلخال ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین فرماندار خلخال نیز با اشاره به برنامه‌ریزی معاونت اطلاعات و اخبار و واحد خبر شبکه استانی سبلان و قرارگیری بخشی در قالب سبک زندگی در بخش‌های خبری تقدیر کرد و بیان داشت: قالب این برنامه در راستای تقویت سبک زندگی و ادامه گفتمان رهبری تاثیر‌گذار در جامعه است.

هوشنگ محمدی این حرکت را بسیار مطلوب و مثمر ثمر دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید احمد معصومی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال نیز با اشاره به فرارسیدن مناسبت 9 دی از عموم مردم با بصیرت شهرستان خلخال خواست تا با تجمع عظیم خود در مصلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکبار دیگر با آرمان‌های والای مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/62008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول