اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد عتبات عالیات بوشهر خبر داد

بازدید روزانه 3 هزار نفر از کارگاه ساخت ضریح حضرت ابوالفضل(ع)

مسئول ستاد عتبات عالیات استان بوشهر گفت: روزانه بین 700 تا 3 هزار نفر از مردم شهرها، بخش‌ها و روستاهای این استان از ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) بازدید می‌کنند.

بازدید روزانه 3 هزار نفر از کارگاه ساخت ضریح حضرت ابوالفضل(ع)

عبدالرضا مطاف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: به منظور کمک به ساخت ضریح حضرت ابوالفضل(ع) مردم از همدیگر سبقت می‌گیرند و فضای معنوی خاصی سراسر استان را در برگرفته است.

وی ادامه داد: این کار فرهنگی برای تقویت شیعه در مقابل حرکت ضدفرهنگی است که دشمن ایجاد می‌کند و بعد از بازگشایی این کارگاه و اطلاع‌رسانی که از طریق رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز بوشهر انجام شد روزهای عادی حداقل 600 زائر و روزهای خاص و روزهای پنجشنبه و جمعه بیش از 3 هزار زائر از این مکان معنوی بازدید می‌کنند.

مسئول ستاد عتبات عالیات استان بوشهر افزود: نحوه حضور، عزاداری، ابراز احساسات و عشق و علاقه‌ای که مردم به اهل بیت(ع) دارند در این مکان مقدس دیدنی است.

مطاف یادآور شد: روزانه ساعت هشت صبح درب کارگاه را برای ادامه ساخت ضریح باز می‌کنیم از همان ساعت اولیه زائران و مشتاقان حضور دارند تا ساعت 24 شب که بعضا تا یک بامداد هم زائر داریم.

این مسئول ادامه داد: ولایتمداری و تقید به قرآن و اهل بیت(ع) مردم استان بوشهر زبانزد بوده و این کارگاه یک کارگاه عادی نیست و متعلق به شخصیتی بی‌نظیر و باوفاترین، ولایتمدارترین مرد روی زمین بوده و امروز این مردم هستند که علم فرزند فاطمه را روی زمین نخواهند گذاشت.

وی متذکر شد: مردم علاوه بر اینکه پول‌های خود را به حساب ستاد عتبات عالیات واریز می‌کنند روزانه نذورات خود را تحویل می‌دهند ضمن اینکه تا امروز بالغ بر 600 میلیون تومان برای کمک به ساخت ضریح حضرت ابوالفضل(ع) توسط مردم جمع‌آوری شده است هر چند تا مبلغ پایانی فاصله است.

مطاف گفت: ما به تمام رسانه‌ها افتخار می‌کنیم که تاکنون منعکس‌کننده قدم به قدم حرکت‌ها و تلاش‌هایی بوده‌اند که مجموعه خادمین و ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور بخصوص در بوشهر داشته‌اند.

انتهای پیام/66001/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول