اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصدی ملاامرجی به عنوان شهردار

ملاحسینی عضو جدید شورای شهر عباس‌آباد مازندران شد

با تصدی محمدرضا ملاامرجی به عنوان شهردار، حامد ملاحسینی جوان‌ترین منتخب شوراها در 14 گذشته غرب مازندران، عضو جدید شورای شهر عباس‌آباد شد.

ملاحسینی عضو جدید شورای شهر عباس‌آباد مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، با قبولی تصدی شهرداری عباس‌آباد توسط یک عضو شورای شهر، ملاحسینی عضو جدید شورای شهر عباس‌آباد شد.

* تعامل و همفکری برای توسعه شهر

فرماندار عباس‌آباد صبح امروز در مراسم معارفه حامد ملاحسینی به عنوان عضو شورای شهر عباس‌آباد گفت: شوراها مظهر حکومت مردم بر مردم و نماد دمکراسی مردمی هستند.

سیدامیر حسینی‌جو در ادامه با آرزوی توفیق برای عضو جدید شورای اسلامی شهر عباس‌آباد افزود: شوراها باید با تعامل، همدلی و همفکری با یکدیگر و مردم به دنبال ارائه راهکارهای توسعه منطقه و پیگیری و رسیدگی مشکلات و خواسته‌های قانونی مردم باشند.

* اجتماعی بودن بنیاد شکل‌گیری شورای شهر

شهردار عباس‌آباد نیز در این مراسم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: بنیاد شوراها به عنوان یک نهاد اجتماعی بر حل عمل‌گرایانه مشکلات عینی و مشخص مردم در شهرها و روستاها است و هدف آن راحت‌تر و اخلاقی‌تر کردن زندگی شهروندی است.

محمدرضا ملاامرجی در ادامه افزود: بدون تردید تشکیل شوراها یک گام بلند در گسترش مشارکت مردم بر اداره کشور است که متعلق به مردم است.

عضو جدید شورای اسلامی شهر عباس‌آباد نیز در این مراسم گفت: شورای اسلامی شهر اساسی‌ترین و مؤثرترین نقش را در راستای توسعه همه جانبه و ایجاد تحولات ارزنده در شهر ایفا کرده و سهم به سزایی در تعیین سرنوشت شهر دارند.

حامد ملاحسینی در ادامه افزود: با تعامل، همدلی و اتحاد موجود بین اعضای شورا و شهردار بتوانیم منشاء خدمات ارزنده‌ای باشیم و گام‌های مؤثری در راستای توسعه و تعالی در شهر عباس‌آباد برداریم تا شرمنده مردم نشویم.

به گزارش فارس، حامد ملاحسینی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی با 27 سال سن جوان‌ترین منتخب مردم در بین شوراهای اسلامی غرب مازندران در 14 سال گذشته است.

در حال حاضر با تصدی محمدرضا ملاامرجی نخستین منتخب مردم به عنوان شهردار، علی خسروی رئیس، حمید خاکزاد نایب رئیس، کیومرث خستوی مسئول مالی، نبی‌الله ملاحسینی و حامد ملاحسینی منشی اول و دوم شورای اسلامی شهر عباس‌آباد هستند.

پس از استعفای محمدرضا ملاامرجی عضو اصلی و نخستین منتخب مردم در شورای اسلامی شهر عباس‌آباد و نیز معرفی وی به عنوان شهردار از سوی اعضای شورا، در نهایت ابلاغ حکم ملاامرجی از سوی استانداری مازندران برای تصدی سمت شهرداری عباس‌آباد و در راستای اجرای ماده هشت قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و با احتساب آرا مأخوذه، حامد ملاحسینی نفر اول علی‌البدل شورای اسلامی به عنوان جایگزین و عضو اصلی شورای اسلامی شهر عباس‌آباد در دوره چهارم معرفی و مشغول به کار شد.

انتهای پیام/2296/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول