اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

سالن اجلاس اصفهان امکان برگزاری اجلاس‌های بزرگ را فراهم کرده است

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: سالن اجلاس در حاشیه شهر اصفهان امکان ارائه خدمات بسیار با ارزش و با کیفیت بسیار بالا را برای برگزاری اجلاس‌های بزرگ در اندازه اجلاس کشورهای غیر متعهد فراهم کرده است.

سالن اجلاس اصفهان امکان برگزاری اجلاس‌های بزرگ را فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در بازدید از سالن اجلاس اصفهان اظهار کرد: این کار بزرگ شایسته استانی است که آن را نیمی از جهان نام گذاشتند و می‌تواند باعث ارتقای جایگاه استان اصفهان در دنیای اسلام و فراتر از آن در سطح منطقه برای برگزاری اجلاس‌های بزرگ ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی شود.

وی با اشاره به اینکه رشد معنادار منابع درآمدی شهرداری‌ها، کاهش هزینه‌های جاری و ارتقای خدمات شهری سبب یک تحول در شهرهای بزرگ کشور شده است، گفت: استان اصفهان یکی از کلان‌شهرهای کشور است و توانسته کارنامه درخشانی را از خود ارائه بدهد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در طول یک دهه گذشته، هزینه‌های جاری شهرداری رشد معناداری نداشته، بودجه‌های عمرانی نیز به چند برابر افزایش پیدا کرده و شاهد خلق کارهای بزرگ در این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی کشور و دنیای اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از قدم‌های بلندی که در دوران مدیریت آقای سقائیان‌نژاد و شورای اسلامی منتخب مردم در دوره قبل برداشته شد، احیای بافت قدیمی حوزه مسجد جامع اصفهان بود، ادامه داد: این پروژه عظیم با هزینه 400 میلیارد تومان شکل گرفت و بافت قدیمی و میدان قدیمی شهر در اندازه‌ای که شایسته اصفهان و مردم اصفهان است، احیا شد.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: در کنار این قدم بزرگ، قدم دیگری که امروز بنده از آن بازدید کردم، پروژه ملی اجلاس است که در حقیقت در یک مجموعه 50 هکتاری در حاشیه شهر اصفهان قرار دارد و امکان ارائه خدمات بسیار باارزش و باکیفیت بسیار بالا را برای برگزاری اجلاس‌های بزرگ، در اندازه اجلاس کشورهای غیر متعهد فراهم کرده است.

وی افزود: سالن مرکز این مجموعه در یک فضای با مساحت 15 هکتار و بنایی در حدود 22 هزار مترمربع، امکان برگزاری اجلاس‌هایی را با حضور 120 هیئت فراهم کرده که می‌تواند به طور تقریبی یک‌هزار و 200 دیپلمات و هیئت عالی رتبه را پذیرا باشد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کنار خدمات جانبی و امکانات لازم برای نشست‌ها و استقرار روسای هیئت‌ها و ارائه کار بزرگ، مجموعه هتل با امکانات جانبی با ظرفیت حدود 220 اتاق در فضایی با حدود 75 هزار مترمربع فراهم شده که فرصت خوبی را برای ارائه خدمات مناسب و استقرار 20 هیئت عالی رتبه، فراهم می‌کند.

انتهای پیام/63001/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول