اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خواستار شد

ارائه آموزش‌ مهارت‌های زندگی به مددجویان کردستانی

استاندار کردستان خواستار ارائه آموزش‌ مهارت‌های زندگی به مددجویان این استان شد.

ارائه آموزش‌ مهارت‌های زندگی به مددجویان کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالمحمد زاهدی امشب در دیدار با جمعی از مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در سنندج خطاب به آنها، اظهار داشت: آرزوی من برای شماها به عنوان کارکنان و خادمان کمیته امداد امام خمینی (ره)، کوچک شدن این نهاد از لحاظ فیزیکی بعد از به حداقل رسیدن نیازمندان در استان است.

استاندار کردستان با اشاره به آمار ارائه شده از سوی مدیرکل کمیته امداد این استان در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ایجاد اشتغال، عنوان کرد:‌ اقدامات انجام شده در این حوزه در سطح استان قابل تقدیر است اما توجه به ارائه آموزش‌های مهارت‌های زندگی که بیشتر آسیب‌پذیری مددجویان از این ناحیه است در اولویت قرار گیرد.

زاهدی تصریح کرد:‌ بیشتر مددجویان زیرپوشش کمیته امداد مهارت‌های لازم زندگی را ندارند که باید در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

وی بر حفظ عزت به نفس مددجویان در هنگام ارائه خدمات تأکید کرد و متذکر شد: پرداخت مستمری مددجویان از طریق بانک‌های عامل طی چند سال اخیر نقش بسزایی در حفظ کرامت مددجویان زیرپوشش امداد داشته است.

استاندار کردستان با اشاره به مشکلات مطرح شده در زمینه عدم پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی بانک‌های عامل این استان، خاطرنشان کرد:‌ طرح این مشکل در شورای اشتغال استان در اولویت قرار می‌گیرد.

زاهدی در زمینه واگذاری امیتازات دستگاه‌های خدمات‌رسان به واحدهای مسکن مددجویی مصوب سفر رهبری به استان نیز اذعان داشت: این مهم نیز در شورای مسکن استان مطرح و دستورات لازم به مسئولان ذیربط داده می‌شود.

وی در پایان تلاش در راستای توانمندسازی محرومین و نیازمندان را ضروری دانست و بر همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولین و متولیان ذیربط در این خصوص تأکید کرد.

انتهای پیام/79002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول