اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاییز امسال

255 میلیون ریال خدمات رایگان حقوقی به مددجویان خویی ارائه شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوی گفت: با همکاری وکلای خیر خوی در طول سه ماه گذشته بیش از 255 میلیون ریال خدمات رایگان حقوقی به مددجویان خویی ارائه شده است.

255 میلیون ریال خدمات رایگان حقوقی به مددجویان خویی ارائه شد

عزیز سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: رفع نیازهای مختلف مددجویان در زمینه‌های گوناگون از جمله رسالت‌های مهم کمیته امداد است و در این راستا به شیوه‌های گوناگون برای رفع نیازهای آنان اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از این موارد مربوط به رفع مشکلات قضایی و حقوقی مددجویان می‌شود و از آنجا که بسیاری از این افراد به سبب فقر مالی قادر به استفاده از خدمات حقوقی وکلا نمی‌شوند کمیته امداد با کمک وکلای خیر درصدد رفع برخی از مشکلات حقوقی این قشر از افراد جامعه برآمده است.

سهندی از همکاری 50 نفر وکیل برای خدمات‌رسانی به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد وکیل عضو مجمع وکلای خیر خوی هستند که در قبال ارائه خدمات به افراد وجهی از آنان دریافت نمی‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوی با اشاره به برخی از مشکلات متعدد خانواده‌های نیازمند و محروم و آسیب‌پذیری آنها بر ضرورت برقراری این همکاری مشترک وکلای خیر با کمیته امداد تأکید کرد و گفت: تاکنون نیز حمایت‌های مادی و معنوی بسیاری از سوی این وکلا به خانواده‌های نیازمند صورت گرفته است.

وی از ارائه 23 مورد خدمات مشاوره‌ای رایگان بر افراد زیر پوشش کمیته امداد خوی در زمینه رفع مسائل حقوقی در طول سه ماه پاییز خبر داد و تصریح کرد: در این میان پنج مورد وکالت رایگان نیز به افراد ارائه شده است.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده به این افراد را در طول سه ماه گذشته افزون بر 255 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: امیدواریم با اعلام همکاری تعداد بیش‌تری از وکلای خیر بتوانیم پاسخگوی تعداد بیش‌تری از نیازمندی‌های حقوقی مددجویان باشیم.

سهندی خاطرنشان کرد: در طول پاییز سال گذشته نیز 44 مورد مشاوره و هفت مورد وکالت رایگان برای مددجویان خویی ارائه شده بود که ارزش ریالی این خدمات نیز افزون بر 362 میلیارد ریال برآورد گردیده است.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول