اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر ماهشهر:

حماسه 9 دی نقاب از چهره فتنه‌گران برداشت

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: در یوم‌الله 9 دی با حضور به موقع مردم در صحنه نقاب از چهره فتنه‌گران کنار رفت و ماهیت زشت آنها هویدا شد.

حماسه 9 دی نقاب از چهره فتنه‌گران برداشت

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: مردم ایران در 9 دی اتحاد خود را با حاکمیت اسلام به اثبات رساندند و به این دلیل دشمن از خدعه‌های بعدی خود در آن روزها مأیوس شد.

وی با بیان اینکه در ایران ولایت حلقه اتحاد بین مردم و حاکمیت است، افزود: در ایران مردم زیرسایه ولایت با حاکمیت متحد هستند و سخن هر دو اسلام است و به این دلیل اتحاد میان حاکمیت و مردم ناگسستنی است.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به اینکه این حاکمیت پایدار است، خاطرنشان کرد: حاکمیت میان اسلام و مردم پایدار است زیرا اسلام دارای اصولی ثابت و مردم ایران دارای اراده‌ای استوار هستند و به این دلیل نمی‌توانند بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کنند و به این دلیل این حکومت استوار، پایدار و جاویدان است.

غبیشاوی تأکید کرد: در کشور ایران بصیرت مردم در شرایط فتنه به حدی بود که دشمن تا اراده به کاری می‌کرد مردم با هوشیاری آن اقدام را در نطفه خفه می‌کردند و به این دلیل باید قدر این مردم را دانست.

وی ادامه داد: با وجود این مردم بصیر و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی هیچ قدرت استکباری نمی‌تواند کوچک‌ترین صدمه‌ای به ایران اسلامی وارد کند.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر اذعان داشت: جریان 9 دی را عاشورائیان ایجاد کردند و با حضور به موقع مردم در صحنه نقاب از چهره فتنه‌گران کنار رفت و ماهیت زشت آنها هویدا شد.

انتهای پیام/72016/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول