اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع):

خلق حماسه اقتصادی نیازمند تلاش بسیجی‌وار است

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: تحقق و خلق حماسه اقتصادی نیازمند تلاش بسیجی‌وار در این عرصه است.

خلق حماسه اقتصادی نیازمند تلاش بسیجی‌وار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اعضای هیئت مدیره و صاحبان صنایع فعال در شهرک صنعتی بهارستان بعد از ظهر امروز با فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر کرج دیدار و گفت‌وگو کردند.

علی عابدینی در این دیدار با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبری معظم انقلاب اسلامی به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: مردم ما با حضور در صحنه به ویژه برگزاری باشکوه و میلیونی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، وظیفه خود را در قبال خلق حماسه سیاسی انجام دادند.

وی تصریح کرد: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم ما در صحنه‌های مختلف به ویژه در پای صندوق‌های رای دستاوردهای بسیار زیادی برای کشورمان داشته و دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی می‌دانند که در برابر این مردم ولایی حرفی برای گفتن ندارند.

* داشتن روحیه بسیجی مهمترین ویژگی ملت ایران است

 فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) تأکید کرد: مهم‌ترین ویژگی مردم ما ولایت‌مداری و داشتن روحیه بسیجی است، با این روحیه در برابر مشکلات و کاستی‌ها قرار گرفته و موانع متعدد موجود در راه پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی را یک به یک از سر راه برداشته‌اند.

عابدینی افزود: همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، حال نوبت خلق حماسه اقتصادی است و در این حوزه نیز باید با روحیه جهادی وارد میدان شده و تحقق حماسه اقتصادی نیازمند بهره‌مندی از روحیه بسیجی است.

وی با اشاره به تحریم‌های مغرضانه و غیرقانونی غرب علیه ملت ایران، ابراز داشت: برای خنثی‌سازی این توطئه‌، فعالان صنعتی و تولیدکنندگان کشور در صف نخست قرار داشته و با وجود موانع و مشکلات موجود تلاش بسیاری برای توسعه اقتصادی انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) تأکید کرد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی باید با روحیه بسیجی به تلاش خود ادامه داده و وقتی هدف خدمت به کشور و مردم و دست‌یابی به توسعه باشد به طور قطع در این میدان نیز موفق خواهیم بود.

لازم به توضیح است، در این دیدار هیئت مدیره شهرک صنعتی بهارستان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده برای تحقق حماسه اقتصادی از سوی تولیدکنندگان و صنایع فعال در این شهرک پرداختند.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول