اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

خط مقدم جبهه امروز خلق حماسه اقتصادی است

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه خط مقدم جبهه امروز خدمت در عرصه تولید و خلق حماسه اقتصادی است، گفت: صتعت‌گران، جهادگران صحنه تولید و اشتغال هستند.

خط مقدم جبهه امروز خلق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی عصر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، با اشاره به اینکه کار جوهره وجودی انسان است، اظهار کرد: اشتغال و امنیت شغلی از مؤلفه‌های اصلی است که نقش محوری در کاهش جرم و جنایت، فقر و محرومیت، ایجاد امنیت و آرامش در خانواده و جامعه و پیشبرد و پیشرفت همه‌جانبه جوامع بشری دارد.

وی با اشاره به اینکه خط مقدم جبهه امروز خدمت در عرصه تولید و خلق حماسه اقتصادی است، ابراز کرد: صنعتگران، جهادگران صحنه تولید و اشتغال هستند.

فرماندار تویسرکان ایجاد اشتغال را جهاد خواند و افزود: اگر اشتغال پایدار ایجاد شود معضلات و مشکلات در جامعه به ویژه در نسل جوان به حداقل می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید اشتغال و سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: همه باید همگام با دولت در راستای کاهش بیکاری تلاشی مضاعف داشته باشیم.

شرکائی با اشاره به وحدت و همکاری خوب ارکان اجرایی شهرستان تویسرکان، خاطرنشان کرد: با وحدت و همدلی بین مسئولان ارشد شهرستان با هم‌گرایی و تعامل خوب دستگاه‌های عامل، تحرک خوبی برای پیشرفت و توسعه در تویسرکان شکل‌ گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همه باید با هم‌اندیشی از این ظرفیت به نفع رفع مشکلات مردم استفاده کنیم تا فرآیند توسعه و پیشرفت اقتصادی شهرستان شتابی فزاینده به خود گیرد.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر تلاش مضاعف برای کاهش نرخ بیکاری و قراردادن این مهم در اولویت کاری دستگاه‌های عامل، بیان کرد: تسریع و روانکاری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های ارائه شده، شفاف‌سازی طرح‌های مشکل‌دار با کارشناسی برای پیشرفت تعهد ایجاد شده و جذب سرمایه‌گذاران جدید باید سرفصل فعالیت کارگروه اشتغال قرار گیرد.

وی اذعان کرد: یکی از عوامل مهم در جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی در ایران اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران است که نشان از امنیت بالا در کشور جمهوری اسلامی ایران دارد.

شرکائی از مهم‌ترین عوامل تولید را فراهم کردن فضای مطمئن برای رسیدن به اهداف واحدهای تولیدی و خدماتی دانست و افزود: در این راستا تمهید زیرساخت‌ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف تولید برای دستیابی به اهداف مدنظر است.

وی از تصویب چهار طرح اقتصادی تویسرکان در کمیته اشتغال همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح‌های پی وی سی، آرد نوین، گروه صنعتی نوین بهساز و هتل میرمعینی می‌توانند با تکمیل مدارک برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

فرماندار تویسرکان یادآور شد: صنعتگران به شکل مستمر با مسئولان ارتباط داشته باشند و با ارتباطات هرچه بیشتر قطعاً مشکلات هم سریع‌تر حل و فصل می‌شود.

در این جلسه مشکلات و نیازهای واحدهای تولیدی، تعاونی، خدماتی و صنعتی با حضور صاحبان طرح‌ها و مسئولان ذیربط بررسی شد.

انتهای پیام/89010/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول