اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

حماسه 9 دی قله تاریخ ملت ایران است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد: حماسه 9 دی قله تاریخ ملت ایران و نماد ایمان حاکم بر دل‌ها و بصیرت ملت بزرگ ایران است.

حماسه 9 دی قله تاریخ ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت چهارمین سالگرد بزرگداشت حماسه 9 دی در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز ارسال شده، آورده است، نهم دی ماه یک روز ماندگار و یادآور مقطعی حساس از تاریخ انقلاب اسلامی و خلق حماسه‌ای بی‌نظیر توسط ملت بزرگ، الهی و عاشورایی ایران است.

در ادامه این بیانیه آمده است، بدخواهان و دشمنان قسم‌خورده ملت ایران که طی سالیان پس از پیروزی انقلاب، انواع دشمنی را علیه این ملت بزرگ تجربه کرده و از هیچ‌گونه دشمنی فروگذار نکرده‌اند، با بهره‌گیری از فرصت از پیش ساخته و شعارها و برنامه‌هایی که طی سالیان گذشته با همراهی پیاده نظام داخلی خود دنبال کرده بودند، در جریان انتخابات 88 نبرد عظیمی که آن را می‌توان با جنگ احزاب صدر اسلام مقایسه کرد، با همراهی احزاب اصلاح‌طلب‌نما و رسانه‌ها و مطبوعات همراه داخلی در قالب یک جبهه واحد شکل داده و برای پیروزی فتنه تلاش کردند.

این بیانیه می‌افزاید: هر چه بر ابعاد فتنه افزودند، (غافل از روح ایمان حاکم بر دل‌های ملت)، سر و صداها امیدوارشان کرد و همه آنها چه دشمنان خارجی و چه فتنه گران داخلی مکنونات قلبی خود، یعنی فروپاشی نظام مقدس و ولایی جمهوری اسلامی را برملا کردند.

فتنه‌گران بر هر خیانت و جنایتی علیه نظام الهی و ملت ایران رضایت دادند، برای دستیابی به اهداف شوم و قدرت‌طلبانه خود، دستاوردهای شهیدان، نظام اسلامی و آرمان‌ها و شعارهایش را مورد تاخت و تاز قرار دادند و به مقابله با شعار مقدس استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی برآمدند.

تقدس رنگ سبز را با نسخه‌پیچی سناتور خبیث ضد ایرانی که از یکسو سو بمب، بمب، بمب بر سر ایران بریزیم می‌خواند و از طرف دیگر در سال 1384 گفته بود ایران را باید با جنبش سبز منهدم کنیم، بازیچه فتنه قرار دادند و آخرین تیر ترکش خود را در عاشورای حسینی و اهانت به پرچم عزا و حمله به عزاداران رها کردند و او که شال سبز فتنه سناتور مک کین را با نام اهل بیت به گردن انداخته بود هتاکان به ساحت عاشورا را مردمی خداجو معرفی کرد.

آنجا بود که در کنار هدایت‌های الهی رهبر انقلاب، بار دیگر عاشورای حسینی به کمک ملت آمد و در پس غبار فتنه و تزویر، یزیدیان شناخته شدند.

این در حالی بود که مردم با تظاهرات 9 دی پاسخ هتاکان به حریم ولایت و ابا عبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا را دادند، فقط در تهران میلیون‌ها نفر برای میثاق با ولایت، از اهل بیت پیامبر اعظم (ص) تا نائب بر حق امام زمان(عج)، در صحنه دفاع از ولایت حاضر شدند و آموزه‌های عاشورایی را روز آمد کرده با ادبیات زیارت عاشورا:

(سِلمٌ لِمَن سالَمَکُم خامنه‌ای و حَربٌ لِمَن حاربَکُم خامنه‌ای) سردادند.

برخی فتنه‌گران که پس از هتاکی در روز عاشورا سکوت کرده و نماز جمعه را به سخره گرفته و شعارهای الهی انقلاب را وارونه کرده و روز جهانی قدس را به ضد آن و رژیم‌صهیونیستی‌ پسند دنبال کرده بودند، پس از ضربه کاری ملت در حماسه 9 دی، از سر اجبار و شکست، هتاکان را محکوم کردند و دولت برآمده از انتخابات را پذیرفتند.

دشمنان خارجی انقلاب هم زبان به اعتراف گشوده و ذلیلانه گفتند: رهبری انقلاب از حمایت قاطع مردم برخوردار است و مخالفان نظام جایگاهی در میان ملت ندارند.

آری حماسه 9 دی قله تاریخ ملت ایران و نماد ایمان حاکم بر دلها و بصیرت ملت بزرگ ایران است.

حماسه 9 دی بیانگر پیمان وثیق و ناگسستنی امام و امت است.

حماسه 9 دی درس فراموش‌ناشدنی ملت ایران به دشمنان خارجی و مخالفان داخلی اسلام و ولایت است.

پیام نهایی 9 دی ایستادگی ملت بر اصول و ارزش‌های الهی و مقابله پیروز در برابر دشمنان ولایت است.

ملت حسینی و عاشورایی ایران ترجمان (سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم ) را این گونه می‌سراید که: خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.

آزمون‌های بعدی ملت ایران نیز با بصیرت و ولایتمداری امت قله‌های دیگری در تاریخ ملّت خواهد شد.

شاخصه امت بصیر و ملت بزرگ ایران عشق به اسلام و انقلاب و ولایتمداری است و هر مدعی که به نام ایران و مردم در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان سرافراز و ولایت‌فقیه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بایستد او را دشمن ایران و عزت ملت شناخته و طعم شکست را به او خواهد چشاند.

انتهای پیام/2302/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول