اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر بردخون:

قیمت بالای اراضی در بردخون برای ساخت مسکن مناسب نیست

رئیس شورای اسلامی شهر بردخون گفت: جوانان بردخون برای ساخت مسکن نیاز به زمین دارند اما اراضی موجود به دلیل قیمت بالا جوابگوی نیاز مردم نیست.

قیمت بالای اراضی در بردخون برای ساخت مسکن مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین صفری ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: شهر بردخون دارای پیشینه و جایگاه بسیار مهمی در کشور است و نیاز به حمایت و همراهی بیشتر دارد تا مشکلات و کمبودها رفع شود و بتواند در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارد.

وی افزود: در زمینه بهداشت کمبودهایی دیده می‌شود که کمبود دارو در شب و ایام تعطیل، عدم تکریم ارباب رجوع، نداشتن خانه بهداشت مستقل، نبود رادیولوژی، عدم حضور ماما در ایام تعطیل، شبانه‌روزی نبودن مرکز، عدم رعایت بهداشت در نانوایی‌ها، مصرف بی‌رویه کود و سم در بخش کشاورزی و وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر از این نمونه است.

صفری با اشاره به موضوع ورزش گفت: امکانات ورزشی کافی وجود ندارد و چمن استادیوم ورزشی مدت‌ها خشک شده است و فاقد امکانات اولیه است و خواهران فضای لازم برای ورزش در اختیار ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر بردخون ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز مشکلات و نیازهایی وجود دارد که استفاده زمین‌های بدون پروانه از یارانه‌ها و نهادهای کشاورزی دولتی، نیاز به اعتبار برای جاده بین مزارع، نارضایتی کشاورزان از منابع طبیعی، بیمه محصولات کشاورزی و ادعای منابع طبیعی بر منازل مسکونی برخی از شهروندان بخشی از آن است.

وی استقلال ادارات را موضوعی مهم خواند و گفت: نمایندگی کمیته امداد با تلاش نماینده منطقه در مجلس به زودی در بردخون مستقر می‌شود اما ارتقاء اداراتی مانند مجتمع بهزیستی، ورزش و جوانان و استقرار نمایندگی ادارات ثبت اسناد و املاک، امور اراضی، پلیس 10+، پلیس راهور، دادگاه عمومی، اداره گاز، ثبت‌احوال، فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه امداد و نجات دریایی برای مردم ضروری است.

صفری دو بانده کردن مسیر بردخون ـ شهنیاء به دلیل ترافیک زیاد را خواستار شد و گفت: اصلاح نقطه حادثه‌خیز سه راه شهنیاء، نبود تابلو راهنمایی و نام بردخون در جاده‌های منتهی به بخش و اصلاح سه راه بردخون کهنه نیز خواسته مردم است.

وی از پیشرفت 30 درصدی ایستگاه برق شهنیاء پس از چند سال گله کرد و گفت: به دلیل افت ولتاژ در فصل تابستان و پاییز و برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی نیاز به تکمیل سریع این طرح وجود دارد.

این مقام مسئول از کمبود اعتبارات شهرداری در زمینه عمران مبلمان شهری انتقاد کرد و با اشاره به وضعیت آب شرب مردم گفت: کمبود آب شرب شهری وجود دارد و لزوم جداسازی آب شرب کوثر از آب چاه‌ها احساس می‌شود زیرا مردم از وضعیت بهداشتی آب انتقالی به منازل ناراضی هستند.

صفری تصریح کرد: جوانان برای ساخت مسکن نیاز به زمین دارند اما اراضی موجود به دلیل قیمت بالا جوابگوی نیاز مردم نیست و برای احداث پارک و ساختمان ادارات زمین لازم در شهر وجود ندارد که این نیز مشکلی اساسی در منطقه است.

انتهای پیام/66006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول