اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اهر:

ریشه اغلب جرائم و بزهکاری‌ها در موادمخدر است

فرمانده انتظامی اهر ریشه عمده جرائم جامعه را مصرف و اعتیاد به مواد مخدر دانست.

ریشه اغلب جرائم و بزهکاری‌ها در موادمخدر است

به خبرگزاری فارس از اهر، رحیم محمدی ظهر امروز در نشست علمی تخصصی موادمخدر که با حضور اساتید برون سازمانی و کارکنان این فرماندهی در محل ستاد فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از ترویج و ترغیب مواد مخدر در جامعه ایجاد رخوت، سستی و سلب توانمندی قشر پویای جامعه است.

وی افزود: ایجاد سستی و سهل‌انگاری حاصل از مصرف موادمخدر در جامعه را زمینه‌ساز پذیرا بودن این فرهنگ غلط در جامعه دانست و بیان داشت: غرب در لوای شعار حقوق بشر، عرصه فعالیت کشت مواد مخدر را برای صادر کردن به کشورهایی که سیاست‌شان مغایر با سیاست غرب باشد، آسان می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر غفلت از مقابله با مواد مخدر را موجب به ثمر نشستن توطئه دشمنان در جامعه دانست و گفت: ریشه عمده جرایم در جامعه ناشی از مصرف موادمخدر بوده و می‌توان گفت که موادمخدر ام‌الفساد جرائم در جامعه است.

محمدی تنها هجمه موادمخدر در جامعه را گسترده خواند و بر مشارکت همه جانبه برای مقابله با این پدیده شوم و همچنین ارتقای فرهنگ در جامعه برای شناسایی عوارض مواد مخدر تاکید کرد.

وی همچنین بر ناامن کردن تردد و پاتوق معتادان در پارک‌ها و معابر عمومی نیز تاکید کرد و بیان داشت: این افراد برای به دست آوردن موادمخدر اندک، دست به هر کاری خواهند زد.

این مقام انتظامی همچنین مردم، مسئولان سایر ارگان‌ها و نهادها و ادارات دولتی را یاوران واقعی پلیس برای مقابله با موادمخدر خواند و گفت: دستگیری باندهای موادمخدر و کشف مواد را مدیون تعامل مردمی اعلام کرد.

در این نشست هر کدام از اساتید دانشگاه نیز در خصوص روش‌های پیشگیری از گسترش موادمخدر از جمله آموزش از طریق روحانیون در مساجد، ایجاد کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس و مشاوره خانواده در سطح شهرستان و راه‌های همکاری با این فرماندهی را بیان کردند.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول