اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین دوره رخ داد

فولاد ماهان قهرمان تیراندازی با کمان فیلد آرچری

تیم فولادماهان قهرمان نخستین دوره رقابت‌های تیراندازی با کمان فیلدآرچری قهرمانی کشور شد.

فولاد ماهان قهرمان تیراندازی با کمان فیلد آرچری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان فیلد آرچری (فیس شکار) کشور با قهرمانی فولاد ماهان سپاهان به پایان رسید.

این مسابقات که از سوی فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور 8 تیم در مجموعه در باشگاه پارت آرچر ساصد تهران برگزار شد با قهرمانی فولاد ماهان سپاهان به پایان رسید.

در پایان این مسابقات تیم فولاد ماهان اصفهان با ترکیب مصطفی زراسوند، مجید کیانزاد و امید طاهری عنوان قهرمانی را بدست آورد، تیم پیروزی تهران نایب قهرمان شد و تیم اسکالم تهران نیز در سکوی سوم ایستاد.

شایان ذکر است در مسابقات فیلد آرچری علاقمندان به شکار می‌توانند بدون آنکه به محیط زیست لطمه‌ای وارد کنند در این مسابقات حضور یافته و فیس‌هایی که نقش حیوانات را دارا می‌باشند هدف قرار دهند.

مصطفی حبیبیان سرمربی تیم تیراندازی با کمان فولادماهان در مورد این مسابقات اظهار کرد: نخستین دوره این رقابت‌ها به صورت رسمی و آزاد برگزار شد، در ابتدا قرار بود این رقابت‌ها با شرکت 12 تیم برگزار شود اما با انصراف 4 تیم تعداد تیم‌های شرکت کننده به 8 تیم رسید.

وی تصریح کرد: تیم فولاد ماهان نیز با اختلاف 29 امتیاز در این رقابت‌ها به رتبه نخست دست پیدا کرد.

سرمربی تیم تیراندازی با کمان فولادماهان ادامه داد: بسیاری از تیم‌ها با این رشته آشنا نبودند چراکه اگر بودند تعداد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بیشتر می‌شد اما با وجود اینکه این رقابت‌ها نخستین دوره‌اش بود سطح بسیار خوبی داشت.

وی با اشاره به ویژگی‌های این رشته اضافه کرد: تصویر حیوانات را روی کاغذ می‌چسبانند و هر نقطه از صورت تصویر حیوان را که ورزشکاران بزنند امتیاز خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم تیراندازی با کمان فولادماهان گفت: امیدواریم این رشته در آینده رونق بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول