اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 16 رأی اعضای مجمع

حیدرآبادی رئیس جدید هیئت تیراندازی با کمان استان قم شد

سیدمهدی حیدرآبادی با کسب حداکثر آرای اعضای مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان قم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی انتخاب شد.

حیدرآبادی رئیس جدید هیئت تیراندازی با کمان استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان قم امشب به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور صمد کریمی نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی و سیدمهدی غیاثی، مدیرکل و معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در مجمع هیئت تیراندازی با کمان استان قم که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان قم با حضور 16 نفر از واجدین شرایط رای دادن برگزار شد، سیدمهدی حیدرآبادی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم انتخاب شد.

در حالی که دو نفر کاندیدای ریاست هیئت تیراندازی با کمان استان قم بودند این کاندیداها یعنی مصطفی دشتی و سیدمهدی حیدرآبادی ابتدا به ارائه گزارشی از مهمترین اهداف و برنامه‌های خود برای رشد و توسعه این رشته ورزشی پرداخته و سپس رای‌گیری انجام شد که طی آن حیدرآبادی با کسب حداکثر آرا برای مدت چهار سال تا 1396 رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم شد.

این در حالی است که مسئولیت ریاست تیراندازی با کمان در طول چهار سال گذشته را اسماعیل ملامحمدی بر عهده داشت ولی به دنبال پایان دوره چهار ساله ریاست خود، وی دیگر در این مسئولیت کاندیدا نشد تا مجمع انتخابات برگزار شود.

در ابتدای این مجمع اسماعیل ملامحمدی رئیس سابق هیئت تیراندازی با کمان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در هیئت تیراندازی با کمان استان قم در طول چهار سال گذشته پرداخت و سپس رای‌گیری در غیاب نماینده آموزش و پرورش با حضور 16 عضو واجد شرایط رای دادن مجمع برگزار شد.

پس از برگزاری انتخابات با شمارش آراء مأخوذه، واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان قم 12 رأی خود را به سید مهدی حیدرآبادی دادند تا بدین ترتیب حیدرآبادی به عنوان جانشین اسماعیل ملامحمدی مسئولیت ریاست هیئت تیراندازی با کمان استان قم را تا آذرماه سال 1396 بر عهده بگیرد، ضمن اینکه تعداد چهار رای نیز به مصطفی دشتی تعلق گرفت.

انتخاب سیدمهدی حیدرآبادی به عنوان رئیس جدید هیئت تیراندازی با کمان استان قم در حالی صورت گرفت که وی در مسئولیت معاونت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم سابقه فعالیت دارد و برای نخستین بار یک مسئولیت ورزشی را بر عهده می‌گیرد.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول