اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

حماسه عظیم 9 دی برخاسته از حرکتی ایمانی بود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در حماسه ماندگار 9 دی رخ داد در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملا خدایی بود.

حماسه عظیم 9 دی برخاسته از حرکتی ایمانی بود

عادل فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آنچه در حماسه ماندگار 9 دی رخ داد در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملا خدایی بود.

وی ادامه داد: این فتنه‌گران می‌خواستند مردم را فلج کنند، فتنه‌گران متعلق به انقلاب، در خط انقلاب و در زیر پرچم انقلاب نبودند حل مشکلاتی که هم در 9 دی ماه و هم روزهای اعلام نتایج انتخابات صورت گرفت انسان‌هایی بودند که متعلق به نظام نبوده و در مقابل نظام ایستاده بودند؛ این‌ها از حاشیه و بیرون نفوذ کردند و این قائله‌ها را راه انداختند که خوشبختانه بی‌نتیجه ماند.

فتاحی یادآور شد: فتنه 88 مشکل بسیار سنگینی بود و نقشه‌ای بود که برای اجرای آن هم در داخل ایران و هم در خارج ایران سرمایه‌گذاری بسیار عظیمی شده بود که در آن روزها به دست دشمنان اسلام به ویژه انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری طراحی شد.

وی ادامه داد: به دنبال آن هنگام اعلام نتایج، دشمنان با برنامه‌ریزی و نفوذ آمدند و وارد شدند تا این برنامه‌ها را اعمال کنند اما با درایت مقام معظم رهبری و با کمک خداوند متعال، عشق و علاقه‌ای که مردم نسبت به مقام معظم رهبری داشتند این فتنه‌ها سرکوب شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ما از نظر فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی دارای غنای خاصی است و این مردم همیشه توانمند هستند، بنابراین هر چه مسـأله تاریخی رخ بدهد چه جنگ تحمیلی باشد چه مسأله فناوری هسته‌ای یا انتخابات 88 و مسایل مشرف به آن و عظمت تاریخی 9 دی که برای همیشه پرونده ناراحت‌کننده‌ای داشت ملت ایران نقشی به یادگار گذاشتند که برای همیشه در اذهان ماندگار شد.

انتهای پیام/61007/ط20/ث3001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول