اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مردم ایران فتنه 88 را فراموش نمی‌کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران هرگز فتنه 88 و همراهی فتنه‌گران با سرویس‌های جاسوسی غرب را فراموش نخواهند کرد.

مردم ایران فتنه 88 را فراموش نمی‌کنند

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: در دوران پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم، عده‌ای فریب‌خورده با کشورهای استکباری همصدا شده و علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی به بهانه نتایج انتخابات همدست شدند.

وی تصریح کرد: در فتنه 88 چند ماه کشور به آشوب و بلوا کشیده شد و خسارات بسیاری در حوزه‌های داخلی و خارجی به جایگاه ایران وارد گردید که هنوز بخش زیادی از این خسارات جبران نشده است.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی که ایران تحت فشار کشورهای استکباری غربی قرار داشت و هر روز یک تحریم جدید علیه ما به ویژه در حوزه‌های اقتصادی به صورت غیرقانونی و خصمانه تصویب می‌کردند، عده‌ای در داخل بر طبل اختلاف و دودستگی کوبیدند و چند ماه اغتشاش و آشوب را به کشور تحمیل کردند.

* فتنه 88 با درایت ولایت خنثی شد

کوثری با اشاره به حضور حماسی و آگاهانه ملت ایران در روز 9 دی 88 گفت: با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم ولایی کشورمان،‌ توطئه فتنه 88 نیز خنثی شد و دشمنان اسلام و انقلاب و عوامل اجیر شده آنها در داخل به ویژه سران فتنه نتوانستند به خواسته‌های شوم خود دست پیدا کنند.

وی تاکید کرد: اگرچه این توطئه با درایت رهبری و بصیرت مردم خنثی شد، اما مردم به طور قطع فتنه 88 و عوامل آن به ویژه نقش سران فتنه را فراموش نخواهند کرد.

کوثری ادامه داد: در فتنه 88 خسارات بسیاری به کشور وارد شد که مسئول مستقیم آن در داخل سران فتنه هستند و باید در پیشگاه ملت ایران درباره عملکرد خود پاسخگو باشند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول