اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول والیبال کشور

تیم والیبال سفیر قم به مصاف مقاومت شهرداری ارومیه می‌رود

والیبالیست‌های سفیر قم کار خود در دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور را با جدال حساس مقابل مقاومت شهرداری ارومیه آغاز می‌کنند.

تیم والیبال سفیر قم به مصاف مقاومت شهرداری ارومیه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور برگشت در حالی از امروز برای مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال آغاز می‌شود که تیم والیبال سفیر قم با کسب رتبه ششم گروه دوم، بازی‌های خود در نیم فصل نخست پیکارهای لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور را به پایان رساند.

این در شرایطی است که امسال رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول کشور با حضور 18 تیم در دو گروه 9 تیمی برگزار می‌شود و هر هفته یک تیم از هر گروه استراحت خواهد داشت در حالی‌که تیم سفیر به عنوان نماینده قم در این پیکارها به میدان می‌رود.

در گروه دوم این رقابت‌ها و در پایان نیم فصل نخست بازی‌های مرحله گروهی، هم اکنون تیم فولاد عظیمی گنبد با کسب 19 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است در حالی‌که جدی‌ترین تعقیب کننده‌های این تیم مناطق نفت‌خیز جنوب و شهرداری دزفول هستند که هر کدام 17 امتیاز دارند و در حال حاضر مکان‌های دوم و سوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین تیم والیبال مقاومت شهرداری ارومیه با کسب 13 امتیاز در مکان چهارم جای دارد و دو تیم 11 امتیازی یعنی کاله جوان مازندران و سفیر قم در رده‌های پنجم و ششم جای دارند و این 6 تیم شانس اصلی صعود به عنوان یکی از چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف به شمار می‌روند.

با توجه به اینکه چهار تیم از این گروه به پلی آف لیگ برتر صعود می‌کند، در دور برگشت جدال این تیم‌ها نزدیک‌تر دنبال خواهد شد، ضمن اینکه تیم‌های شهدای ورزش کرمانشاه با 9 امتیاز، شهرداری ملکان با 8 امتیاز و شهرداری همدان با 3 امتیاز در رده‌های هفتم تا نهم گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور قرار گرفته‌اند.

تیم والیبال سفیر قم در هفته اول رقابت‌ها با حساب سه بر دو در خانه به تیم شهرداری ارومیه باخت، در هفته دوم برابر تیم فولاد عظیمی گنبد در سه گیم متوالی تن به شکست داد و در هفته سوم در خانه خود با این نتیجه موفق به شکست تیم شهرداری همدان شد.

والیبالیست‌های سفیر قم در هفته چهارم؛ کاله جوان را در خانه خودش با نتیجه سه بر یک شکست دادند و به دومین پیروزی متوالی دست یافتند، ضمن اینکه در هفته پنجم سفیر قم با حساب سه بر دو در برابر تیم والیبال شهدای ورزش کرمانشاه تن به شکست داد.

در هفته ششم این مسابقات تیم سفیر قم در دیداری خارج از خانه برابر صدرنشین این گروه یعنی مناطق نفت‌خیز جنوب سه بر یک شکست خورد در هفته هفتم با همین نتیجه مقابل تیم شهرداری ملکان صاحب برتری شد تا نیم فصل را با باخت سه بر یک در میهمانی تیم شهرداری دزفول به پایان برساند و امروز در آغازین هفته دور برگشت در میهمانی تیم مقاومت شهرداری ارومیه حاضر شود.

انتهای پیام/2258/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول