اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه کسب آمادگی حضور در بازی‌های آسیایی

ربانی قهرمان مسابقات پرش با نیزه داخل سالن بلاروس شد

قهرمان سرشناس و صاحب‌ نام پرش با نیزه استان قم موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های پرش با نیزه داخل سالن بلاروس شد.

ربانی قهرمان مسابقات پرش با نیزه داخل سالن بلاروس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رکورددار پرش با نیزه کشورمان که برای بالا بردن سطح آمادگی خود برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال 2014 به اردوی بلاروس رفته است، در مسابقات پرش با نیزه داخل سالن در این کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

ورزشکار مطرح و صاحب نام دو و میدانی قم و کشورمان در میادین داخلی و برون مرزی این موفقیت را در میان پرندگان مطرح پرش با نیزه به دست آورد تا بعد از تمرینات جدی و فشرده زیر نظر ایگور فدیک مربی اهل این کشور آمادگی خود را نشان دهد.

ربانی زیرنظر این مربی مطرح بلاروس تمرینات زمستانی، بدن‌سازی و تکنیکی را انجام می‌دهد و سعی می‌کند از تجربیات ارزنده این مربی که پیش از این نیز حدود یک ماه زیرنظر وی بوده و با روند کاری این مربی آشنا است، استفاده کرده و تمام تلاش خود را انجام دهد تا برای بازی‌های آسیایی سال آینده در کره جنوبی به بهترین فرم آمادگی برسد.

ربانی در بازگشت از اردوی آماده‌سازی بلاروس، مسابقات دو و میدانی بین‌المللی دهه فجر را که در فاصله چند ماه تا پیش از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود، پیش رو دارد و می‌تواند از این رقابت‌ها نیز به عنوان فرصتی برای کسب آمادگی حضور موفق در اینچئون بهره ببرد.

به همین منظور ربانی بعد از پایان سفر خود به بلاروس در مسابقات بین‌المللی دهه فجر که به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، حضور می‌یابد تا هم یک مسابقه تدارکاتی را پشت سر بگذارد و هم موفقیت‌های خود در دوره‌های قبل جام فجر را تکرار کند.

دارنده رکورد پرش با نیزه کشورمان برنامه‌های تمرینی خود را پس از بازگشت از بلاروس طبق برنامه‌ای که به کمیته المپیک ارائه کرده در ایران نیز زیرنظر یک مربی خارجی بدون وقفه پیگیری خواهد کرد تا با آمادگی هرچه بیشتر در بازی‌های آسیایی حضور یابد.

ربانی که از بیست و سوم آذر ماه ایران را به مقصد بلاروس ترک کرده، در حالی اواخر دی ماه به ایران باز خواهد گشت که قهرمانی پرش با نیزه مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2007 در اردن، مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا(2010)، دو مدال (یک نقره و یک برنز ) بازی‌های کشورهای اسلامی، عنوان دومی بازی‌های داخل سالن آسیا (2005)، مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا (2004) و عناوین مختلف دیگری در مسابقات داخلی را در کارنامه افتخارات خود دارد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول