اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت احوال گچساران مطرح کرد

کاهش 15.5 درصدی طلاق در روستاهای گچساران

رئیس اداره ثبت احوال گچساران گفت: پدیده طلاق در روستاهای گچساران 15.5 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

کاهش 15.5 درصدی طلاق در روستاهای گچساران

عطاءالله گرجی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ثبت آمار وقایع چهارگانه یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مؤلفه‌های آماری برای برنامه‌ریزی برنامه‌های بزرگ اقتصادی، عمرانی و دیگر حوزه‌ها است.

وی با اشاره به وقایع چهارگانه امسال در گچساران افزود: امسال واقعه تولد در گچساران با آمار یک هزار و 935 نفر از رشد شش درصدی نسبت به یک‌هزار و 821 نفر سال گذشته برخوردار است.

رئیس اداره ثبت احوال گچساران تصریح کرد: رشد سه درصدی وفات نسبت با آمار 333 نفری نسبت به سال گذشته با آمار 376 مورد از دیگر وقایع ثبت شده در اداره ثبت احوال گچساران است.

وی ابراز کرد: ازدواج در گچساران در سال گذشته یک‌هزار و 411 مورد بوده است که این واقعه امسال با آمار  یک‌هزار و 288 نفری با کاهشی 9.5 درصدی مواجه شده است.

گرجی‌نژاد با اشاره به کاهش یک درصدی طلاق در گچساران با آمار 234 مورد در سال 92 گفت: بیشترین طلاق صورت گرفته در گچساران در ناحیه شهری این شهرستان روی داده است.

این مسئول کاهش 16 درصدی ازدواج در گچساران را نگران‌کننده دانست و یادآور شد: در حوزه روستاهای این شهرستان ازدواج سه درصد افزایش یافته و طلاق نیز نسبت به سال گذشته 15.5 درصد کاهش یافته است.

گرجی‌نژاد با اشاره به برخی دلایل طلاق در گچساران بیان کرد: دلایل زیادی سبب ایجاد فاصله و طلاق بین زوجین می‌شود که بررسی این دلایل نیاز به متخصصان این حوزه دارد.

وی گفت: عدم شناخت کافی زوجین از همدیگر، ازدواج‌های عجولانه و احساسی، بیکاری و مشکلات اقتصادی بیشترین عوامل رویداد طلاق به شمار می‌رود.

انتهای پیام/82001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول