اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس:

تشدید تحریم‌های دشمن علیه ایران یکی از آثار فتنه بود

نماینده مردم رزن در مجلس تشدید تحریم‌های دشمن علیه ایران را یکی از آثار فتنه دانست و گفت: مشارکت بالا در انتخابات 88 زمینه‌ای را برای برچیدن بساط طمع استکبار ایجاد کرده بود که فتنه‌گران با بی‌خردی خود، مانع از این اتفاق شدند.

تشدید تحریم‌های دشمن علیه ایران یکی از آثار فتنه بود

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حماسه ملت ایران در 9 دی اظهار کرد: در جریان انتخابات ریاست جمهوری 88 عده‌ای به بهانه تقلب در انتخابات، با ایجاد آشوب در کشور قصد براندازی نظام را داشتند.

وی گفت: البته رهبری‌ هوشمندانه مقام عظمای ولایت و تبعیت مردم از ایشان عامل خنثی‌سازی ترفندهای سنگین دشمن شد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سران فتنه علیه آرای مردم قیام کردند، ادامه داد: این امر به معنای زیر سئوال بردن جمهوریت نظام بود.

وی زیر سئوال بردن جمهوریت را به معنای دیکتاتوری دانست و ابراز داشت: البته دیکتاتوری سران فتنه از نوع دیکتاتوری وابسته بود که جاهلانی نیز دانسته یا نادانسته آنها را همراهی می‌کردند.

سلطانی‌صبور تشدید فشار و تحریم‌های دشمن علیه ایران را یکی از آثار فتنه دانست و گفت: مشارکت بالای مردم در عرصه سیاسی در انتخابات سال 88 زمینه‌ای را برای برچیدن بساط طمع استکبار ایجاد کرده بود که فتنه‌گران با بی‌خردی خود، مانع از این اتفاق شدند.

وی با بیان اینکه گناه فتنه‌گران نابخشودنی است و باید محاکمه شوند، افزود: فتنه‌گران علاوه بر مقابله با جمهوریت نظام، با اسلامیت آن نیز مشکل داشتند.

نماینده مردم رزن در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بصیرت مردم گفت: فتنه 88 با همه تلخی‌هایش یکی از عوامل آفت‌زدای انقلاب بود زیرا بصیرت مردم در این روز باعث به ناکامی فتنه 88 و برچیدن بساط عوامل فتنه‌گر سال 78 نیز شد.

وی بصیرت مردم و اطاعت از رهبری را عامل موفقیت نظام در این هجمه سخت و سنگین خواند و در ادامه واقعه 9 دی را ناشی از جوشش خون خدا دانست.

سلطانی‌صبور در پایان با اشاره به بصیرت مردم ایران به ویژه استان همدان در مقابله با فتنه گفت: فتنه‌گران در اقصی‌نقاط کشور به دنبال نفوذ و فتنه‌گری بودند هوشیاری مردم مانع از عرض اندام آنان شد.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول