اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد

برگزاری کنفرانس کاربردی سامانه GIS در بابلسر

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: دومین کنفرانس کاربردی سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت برق روزهای 10 و 11 اسفندماه در بابلسر برگزار می‌شود.

برگزاری کنفرانس کاربردی سامانه GIS در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، منوچهر جعفری در آیین راه‌اندازی امور توزیع برق سوادکوه شمالی به زیرساخت‌های برق در مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران از لحاظ زیرساخت‌های برق وضعیت خوبی دارد و منطقه سوادکوه مناسب‌تر از دیگر مناطق استان‌ است.

وی پست 230 و 63,20 زیراب و شیرگاه در منطقه سوادکوه را از جمله پست‌های انتقال و فوق توزیع دانست و افزود: زیرساخت‌های برق در این منطقه پاسخگوی نیازهای برق است و دست‌اندرکاران تلاش کنند صنعت را در منطقه گسترش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه حمایت از تولید مهم‌ترین راهکار مبارزه با تحریم‌های دشمنان است، خاطرنشان کرد: سال گذشته که با درایت مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده بود از تمام شهرک‌های صنعتی بازدید کرده و با مسئولان امر نشست‌های متعددی برگزار کردیم و تمام سعی خود را در راستای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری به کار گرفتیم که نتایج بسیار خوبی داشت.

وی، راه‌اندازی قطب‌های روستایی در مناطق مختلف استان و ازدیاد نقاط اتصال با مردم را از جمله راهکارهای کوتاه‌کردن فاصله با مردم در شرکت توزیع برق مازندران عنوان کرد و اظهار داشت: در منطقه سوادکوه نیز قطب‌های لله‌بند، ورسک، اتو، سنگده و لفور راه‌اندازی شده و مردم این مناطق می‌توانند خدمات برق را بدون مراجعه به مراکز شهرها و در زمان کوتاه دریافت کنند.

جعفری شهر شیرگاه را تنها شهری عنوان کرد که دارای شبکه کابلی است و اظهار امیدواری کرد که در آینده با اختصاص بودجه‌هایی در این خصوص سایر شهرها با کمک شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این راستا حرکت کنند تا از مبلمان شهری خوبی برخوردار شوند.

وی از رویداد مهم صنعت برق در اسفندماه سال‌جاری در مازندران خبر داد و تصریح کرد: دومین کنفرانس کاربردی سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت برق در تاریخ 10 و 11 اسفندماه در بابلسر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست نسبت به استقرار اداراتی که تاکنون مستقر نشدند توجه خاص داشته باشند.

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی نیز حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی را در منطقه شیرگاه به فال نیک گرفت و گفت: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از مدیران متدین، ولایی و بسیجی است که برای شهرستان شدن این منطقه تلاش‌های فراوانی کردند و از لحاظ زیرساخت‌های برق نیز تمام تلاش خود را در استان و این منطقه به‌کار گرفتند. 

کمال رستمعلی 9 دی را روز بصیرت و میثاق با ولایت عنوان کرد و افزود: 9 دی همانند ستاره باشکوه در آسمان درخشیده و ما باید این روز تاریخی را ارج نهیم.

وی تجاوز به حریم رودخانه‌ها، جنگل‌ها و منابع طبیعی و تغییر کاربری کشاورزی و تبدیل زمین‌ها به ویلاها را نگران‌کننده دانست و از مسئولان خواست در این باره اقدامات جدی به عمل آورند.

به گزارش فارس، سید حسن طالشی به عنوان مدیر امور توزیع برق سوادکوه شمالی معرفی شده و از زحمات یوسفی مدیر امور توزیع برق سوادکوه و احمدی رئیس اداره برق شیرگاه قدردانی شد.

انتهای پیام/2296/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول