اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ملایر تأکید کرد

توجه به استانداردسازی فضای کسب و کار

شهردار ملایر خواستار استانداردسازی فضای کسب و کار شد و گفت: سیاست‌گذاری‌ مطلوب در استانداردسازی فضای کسب و کار منوط به برقراری تعامل بین اصناف و شهرداری است.

توجه به استانداردسازی فضای کسب و کار

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا امامی بعد از ظهر امروز در همایش شهرداری‌های استان همدان با بیان اینکه باید از خروج منابع استان جلوگیری کرد، اظهار داشت: از جمله این منابع می‌توان به منابع سرمایه‌ای مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد.

وی سهم مالیات بر ارزش افزوده فروش گاز در استان را 9 میلیارد و 600 میلیون  تومان دانست و گفت: این مبلغ به حوزه مالیاتی واریز شده که تنها 15 میلیون تومان یعنی کمتر از هشت صدم درصد به شهرستان ملایر اختصاص یافته است.

شهردار ملایر استانداردسازی فضای کسب و کار را خواستار شد و تأکید کرد: سیاستگذاری‌های لازم در استانداردسازی فضای کسب و کار منوط به برقراری تعامل بین اصناف و شهرداری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه گاهی مواقع ملاحظات سیاسی با کارهای شهرداری تناقض دارد، تأکید کرد: این موضوع باعث شده ملاحظات اجرای کنار به جای آن ملاحظات سیاسی مدنظر قرار گیرد.

امامی عدم خروج سرمایه در استان را در گرو تعامل بین دستگاه‌ها خدمات‌رسان و شهرداری دانست و خواستار توجه به این مهم شد.

وی که به عنوان نماینده شهرداری‌های درجه 7 تا 11 سخن می‌گفت، با بیان اینکه باید از این شهرداری‌ها حمایت بیشتری صورت گیرد، گفت: هزینه تخصیصی به عمران شهرداری نسبت به هزینه‌های انجام گرفته بسیار کم است.

مدیریت چندگانه در مدیریت شهری

شهردار ملایر با بیان اینکه مدیریت شهر مدیریت چندگانه است، افزود: باید در مدیریت داخل استان، استاندارد‌سازی شود تا شاهد جلوگیری از وقوع مدیریت چندگانه و پیامدهای آن برای شهرداری باشیم.

شهردار جوکار نیز به عنوان نماینده شهرداری‌های درجه 1 تا 3 در این همایش اظهار داشت: رکود ساخت و ساز در سال جاری عمده منابع شهرداری را تحت تأثیر خود قرار داده است.

ناصر برزگران خواستار توجه بیشتری به مشکل کاهش اعتبارات استانی در شهرهای کوچک شد و گفت: در شهرهای کوچک درآمدهای پایدار وجود ندارد و باید فکری برای حل این مشکل شود.

انتهای پیام/89029/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول