اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران:

100 درصد جمعیت شهری و روستایی کامیاران از نعمت برق برخوردارند

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران گفت: 100 درصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند.

100 درصد جمعیت شهری و روستایی کامیاران از نعمت برق برخوردارند

محسن ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران اظهار داشت: 34 هزار و 913 مورد مشترک برق خانگی، صنعتی، تجاری و کشاورزی در شهرستان کامیاران هستند. 

وی ادامه داد: از میان کل مشترکین فعال موجود، 18 هزار مشترک خانگی، 557 مشترک کشاورزی، 99 مشترک بخش صنعتی و 2 هزار و 596 اشتراک برق تجاری دارند.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام روستاهای تابعه دارای سکنه شهرستان کامیاران به طور کامل پوشش داده شده‌اند و این در صورتی است که برای روستاهای زیر پنج خانوار از انرژی تجدیدپذیر یا همان انرژی خورشیدی استفاد شده است.

وی با اشاره به تامین انرژی برق کامیاران از طریق 2 خط 63 کیلو ولت از سنندج و کرمانشاه اعلام کرد: برق کامیاران و موچش از طریق 2 پست فوق توزیع واقع در کامیاران و موچش هر یک به ظرفیت 45 و 15 مگاولت آمپر تامین می‌شود.

ابراهیمی در خصوص وضعیت توزیع هوایی برق شهرستان کامیاران نیز عنوان کرد: تعداد پست‌های توزیع هوایی کامیاران 887 دستگاه است که 778 کیلومتر مربوط به طول خطوط فشار متوسط زیر بار و 446 کیلومتر مربوط به طول خطوط  فشار ضعیف زیر بار است.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران با اشاره به تلاش شبانه‌روزی این اداره به منظور تامین برق پایدار مشترکین گفت: یک مرکز شهری و سه مرکز اتفاقات و رفع خاموشی روستایی با صرف هزینه‌ای بالغ بر 22 میلیون تومان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مشترکین هستند.

وی در خصوص سیاست‌های مدیریت مصرف که همواره مورد توجه این شرکت بوده است، افزود: نصب کنتورهای دیجیتال سه تعرفه‌ای، تعویض لامپ‌های پرمصرف روستاییان به کم مصرف، جایگزینی لامپ‌های کم مصرف در مساجد و مدارس، کاهش روشنایی‌های سطح شهر و تجهیز مغازه‌های سطح شهر با ارائه مشوق برای جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف به جای رشته‌ای بخشی از جمله اقدامات این اداره در راستای سیاست مدیریت مصرفی است.

ابراهیمی در پایان با اشاره به برگزاری کلاس‌های نحوه مدیریت مصرف با مشارکت آموزش و پرورش کامیاران در مدارس گفت: در بخش کشاورزی و صنعت مشوق‌هایی از جمله تعدیل در صورتحساب مصرفی و بازپرداخت انرژی صرفه‌جویی شده ارائه می‌شود و به هر میزان مشارکت آن‌ها در زمینه کاهش مصرف بیشتر باشد به همان میزان تعدیل می‌شود.

انتهای پیام/79013/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول