اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

9 دی پایان 8 ماه دفاع مقدس بود

امام جمعه چرام با بیان اینکه ما هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه دفاع مقدس داریم، گفت: مردم در روز 9 دی با حضور یکپارچه طومار فتنه‌گران را به هم پیچیدند و این غائله هشت ماهه را پایان دادند.

9 دی پایان 8 ماه دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، امشب حجت‌الاسلام جعفر طزری در ستاد بزرگداشت 9 دی، با بیان اینکه ما هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه دفاع مقدس داریم، اظهار کرد: روز 9 دی به عنوان یک روز طلایی و زرین در تاریخ این ملت ثبت شد و برای همیشه در اذهان ملت شریفه ایران باقی خواهد ماند.

امام جمعه چرام اضافه کرد: مردم در روز 9 دی با حضور یکپارچه و با معنویتی که از عاشورا کسب کرده بودند با بصیرت و عمل به هنگام خود، طومار فتنه‌گران را به هم پیچیدند و این غائله هشت ماه را پایان دادند.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری این فتنه یک بیماری بود که با مسائل سیاسی و امنیتی قابل حل نبود و تنها راه علاج آن حضور مردم بود که مردم هم از این عهده به خوبی بر آمدند.

این مسئول با بیان اینکه امروز هم تنها راه علاج و برطرف کردن توطئه‌ها و دشمنی‌ها همان بصیرت است، خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما است که در انتخاباتی که در پیش رو داریم حضور حداکثری همه مردم را فراهم کنیم چراکه تمام همت دشمنان بر این است که مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند و حضور مردم را به حداقل برسانند تا پشتوانه مردمی را از نظام بگیرند.

طزری با اشاره به این فرمایش رهبر فرزانه که فرمودند «در زندگی پیچیده اجتماعی امروز با وجود این حجم از دشمنی نمی‌شود بدون بصیرت حرکت کرد»، ایام سالگرد نهم دی را فرصت مناسبی برای بصیرت‌افزایی آحاد مختلف جامعه به ویژه متعهدان فرهنگی جامعه دانست.

وی با اشاره به اینکه روز 9 دی یادآور حماسه‌ای بزرگ از سوی ملتی بزرگ است، گفت: در روز 9 دی غیرت مردم ولایی ایران اسلامی به جوش آمد و طومار فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچید، روز 9 دی نشان داد که تعلقات و تعصبات جاهلیت از بین رفته است و آنچه امروز عیان است پیروی از حق و حقیقت است.

خطیب جمعه چرام یادآور شد: فتنه‌گران در طول هشت ماه با آشوب‌های خیابانی و کشتارسازی و به راه انداختن جنگ‌های خیابانی قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند و حال که با رافت بیش از حد نظام اسلامی روبه‌رو شده‌اند و با تغییر دولت گمان تغییر نظام را دارند با کمال وقاحت و پررویی اعلام می‌دارند که ما از حق خود در انتخابات 88 گذشتیم و یا عده‌ای دیگر می‌گویند مسائل مربوط به 88 یک سوء تفاهم بوده است.

وی تاکید کرد: فتنه‌گران بدانند که ملت ایران هرگز خیانت و جنایت و ظلم بزرگ آنان به نظام اسلامی را فراموش نخواهند کرد و این ننگ بزرگ تا ابد بر پیشانی فتنه‌گران باقی خواهد بود و با هیچ آبی هم پاک نخواهد شد.

طزری با بیان اینکه در نهم دی تمام تلاش و نقشه‌های دشمنان در مقابل ملت ایران نقش بر آب شد، ابراز کرد: در روز 9 دی ملت ایران اسلامی با حضور وصف‌ناپذیر خود درس بزرگی را به جهان غرب آموختند که این درس برگرفته از آرمان‌های عاشورایی، حماسی و شهادت‌طلبی اسلام است.

وی با اشاره به اینکه راه ‌انداختن بحث تقلب در انتخابات فقط زمینه آشوب و بلوا را فراهم کرده بود، گفت: همه می‌دانیم که دشمنان نظام از به میان آوردن کلمه تقلب در انتخابات تنها به دنبال ضربه‌زدن به نظام و انقلاب بوده‌اند.

امام جمعه چرام گفت: امروز هوشیاری و بصیرت بیش از دیروزها لازم است و همه باید با هوشیاری هرچه تمام‌تر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام و انقلاب را با شکست روبه‌رو سازیم.

این مسئول در ادامه با تاکید بر باشکوه برگزار کردن مراسم بزرگداشت 9 دی در شهرستان چرام، اذعان داشت: با توجه به اینکه امسال برخی از فتنه‌گران، قباحت و بی‌شرمی را به اوج رسانده‌اند، ملت ایران با حضور در مراسم بزرگداشت 9 دی، یاوه‌گویی‌های آنان را پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/82002/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول