اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد

انجام 2 هزار بازرسی از بازار کردستان‌

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از انجام 2 هزار بازرسی در این استان و جریمه 24 میلیون و 700 هزار تومانی متخلفان خبر داد.

انجام 2 هزار بازرسی از بازار کردستان‌

پیمان اسراری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به بیان موارد نظارت و بازرسی صورت گرفته توسط این سازمان طی یک هفته گذشته پرداخت.

وی اظهار کرد: در این مدت و بنا به گزارش بازرسان سراسر استان یک‌هزار و 976 مورد بازرسی در سطح استان کردستان توسط پرسنل مرتبط انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 148 پرونده در کل استان شده است، گفت: در این زمینه متخلفان با جریمه نقدی مواجه شده‌اند.

اسراری افزود: در مجموع این پرونده‌ها، متخلفان به میزان 247 میلیون و 638 هزار و 625 ریال جریمه شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد کل تخلف کشف شده در یک هفته گذشته 159 مورد بوده است گفت: در برخی پرونده‌ها، بیش از یک فقره تخلف وجود داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان همچنین تعداد کل گزارشات مردمی واصله به این سازمان را 85 مورد اعلام کرد و افزود: در این خصوص 25 شکایت منجر به تشکیل پرونده شده است.

اسراری در ادامه با ابراز رضایت از شرایط کنونی بازار، آن را آرام و باثبات دانست و گفت: طی چند ماه گذشته شاهد کاهش میانگین قیمت‌ها به میزان 5 تا 10 درصد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انتظارات تورمی در سطح بازار وجود ندارد ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم، زمینه رفاه بیش از پیش شهروندان کردستانی و برخورداری از بازاری آرام و بدون تلاطم فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان اظهار کرد: شماره تلفن‌ 124 و همچنین خود سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و ادارات این سازمان در شهرستان‌ها آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردم هستند.

انتهای پیام/79012/ش‌30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول