اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

کیفی‌سازی روزنامه‌ها در اولویت قرار دارد

مدیر امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه کیفی‌سازی روزنامه‌ها در اولویت قرار دارد، گفت: انتشار روزنامه بدون محتوا ارزشی ندارد.

کیفی‌سازی روزنامه‌ها در اولویت قرار دارد

امید سیاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای تغییر وضعیت از هفته‌نامه‌ به روزنامه در بین نشریات مختلف استان، هفته نامه آراز آذربایجان، آبشار، صبح آذربایجان، سطر اول و کوشا تقاضا داده بودند که از این میان آراز آذربایجان در سال 90 موفق به دریافت مجوز شده است.

وی افزود: پرونده تمام هفته‌نامه‌ها متقاضی تبدیل وضعیت، در دست بررسی است و در جلسه‌ای که اخیرا برگزار شد مجوز دومین روزنامه آذربایجان غربی به نام آبشار صادر شد.

سیاح تصریح کرد: زمان دقیق انتشار روزنامه آبشار تعیین نشده است ولی مسئولان این روزنامه در صورت تکمیل امکانات فنی از دوم بهمن ماه اقدام به انتشار روزنامه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است تا زمانی که این روزنامه از لحاظ مالی و فنی تجهیز نشده است دست به انتشار نزنند چرا که صرفا انتشار مهم نیست، مهم کیفیت روزنامه است. کیفی‌سازی روزنامه‌ها در اولویت قرار دارد به طوری که روزنامه باید ارزش محتوایی داشته باشد.

مدیر امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: با بیان اینکه کیفی‌سازی روزنامه‌ها در اولویت قرار دارد، گفت: انتشار روزنامه بدون محتوا ارزشی ندارد.

وی اظهار داشت: پیش از این، روزنامه آراز آذربایجان، نخستین مجوز روزنامه را در پاییز سال 90 در آذربایجان غربی دریافت کرده بود که این روزنامه از زمان آغاز به کار عملکرد مطلوبی داشته است.

انتهای پیام/61007/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول