اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 5 پروژه راهسازی در ایرانشهر

مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: پنج پروژه در حوزه اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر در دهه فجر افتتاح و مورد بهره‎برداری قرار می‎گیرد.

افتتاح 5 پروژه راهسازی در ایرانشهر

ایوب کرد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: پنج پروژه در حوزه اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر در دهه فجر افتتاح و مورد بهره‎برداری قرار می‎گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر عنوان کرد: با تکمیل  پنج پروژه مهم در راه اصلی؛ فرعی و روستایی به ارزش 113 میلیارد تومان در دهه فجر گامی بلند در توسعه زیرساختی جنوب استان خواهیم برداشت.

این مسئول افزود: با توجه به پیشتازی جنوب استان در امر پل‌سازی چهار دستگاه پل بزرگ دیگر به جمع تعداد پل‎های حوزه استحفاظی این اداره کل افزوده خواهد شد.

وی گفت: در محور کنارک به جاسک دو پل بزرگ بنام بندینی با 15 دهانه 20 متری و بزرگ‌ترین پل استان سیستان و بلوچستان بنام رابچ به  طول 500 متر به ارزش 80 میلیارد تومان به بهره‎برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی ادامه داد: پل فنوج در محور فنوج - کتیج - رمشک - کرمان با پنج دهانه 60/22 متری و پل دپکور در یکی از محورهای روستایی سرباز با 4 دهانه 45 متری از دیگر پروژه‎های افتتاحی این اداره کل می باشد.

کرد در پایان اذعان داشت: به منظور محرومیت زدایی و برخورداری روستاییان از نعمت راه مناسب 80 کیلومتر راه روستایی به ارزش 20میلیارد تومان در این ایام به بهره‎برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/75005/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول