اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرهای میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس اعلام کرد

بدهی 300 میلیارد تومانی به پیمانکاران حوزه راهسازی آذربایجان غربی

نماینده مردم شهرهای میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: 300 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران راهسازی وجود دارد که 180 میلیارد تومان آن بدهی پیمانکاران راهسازی تکاب است.

بدهی 300 میلیارد تومانی به پیمانکاران حوزه راهسازی آذربایجان غربی

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بودجه عمرانی اختصاص داده شده به استان کافی نیست و در حال حاضر در سطح استان به طور متوسط 300میلیارد بدهی به پیمانکاران وجود دارد که 180میلیارد تومان آن سهم راهسازی تکاب است.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه سال 93 با توجه به اینکه سهم اختصاص داده شده به پروژه‌های عمرانی سطح کشور 37 میلیارد است، تصویب بودجه هر استان با جدول دفترچه استانی به طور مساوی توزیع خواهد شد.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه عمرانی سال 93 تصویب شده و در سطح کشور با کاهش مواجه است که این امر باعث متضرر شدن استان‌هایی شده که پروژه عمرانی زیادی در دست اجرا دارند.

عیسی‌زاده تصریح کرد: درآمد حاصل از مالیات کشور 28 درصد در نظر گرفته شده است که از این میزان سهم آذربایجان غربی 18 درصد است و تامین این میزان از مالیات برای استان سخت خواهد بود.

انتهای پیام/61001/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول