اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر:

9 دی روز ملی همراهی مردم با ولایت فقیه است

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: مردم در روز 9 دی ثابت کردند که با انقلاب و ولایت فقیه علقه بسیار قوی دارند و به این دلیل حضور در این روز میلیونی بود.

9 دی روز ملی همراهی مردم با ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محسن شوشتری‌گماری پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: 9 دی‌ماه روز بزرگی در تاریخ معاصر ایران است، روزی است که مردم وفاداری خود را به انقلاب و ولایت فقیه ثابت کردند و به این دلیل این روز را باید گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه روز 9 دی روز ماندگاری در تاریخ ایران به شمار می‌آید، افزود: افول فتنه در این روز رقم خورد زیرا کمر فتنه در این روز شکست و باید این مسئله را با جریان شناسی عمیق بررسی علمی و اجتماعی کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران نقشه‌های استکبار جهانی و فتنه‌گران را در روزگار فتنه‌انگیزی برهم زد، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی توهمات زیادی را در سر می‌پروراند و به این دلیل می‌کوشید تا آتش فتنه بیش از پیش شعله‌ور شود ولی ملت ایران در 9 دی‌ماه با حضوری میلیونی توانست آبی بر این آتش فتنه‌گری‌ها بریزد.

شوشتری‌گماری با اشاره به اینکه مردم ایران به خوبی قدر ولی فقیه را می‌دانند، گفت: ولی فقیه ستون انقلاب است و به این دلیل مردم برای حفاظت از این اصل پویا تلاش می‌کنند و حضوری پرشور در این روز داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر خاطر نشان کرد: در هفته‌ها و ماه‌های نخست به راه افتادن فتنه با شعارهای عوام فریبانه فتنه گران قصد ایجاد شبه در جامعه را داشتند ولی با شعارها ساختارشکنانه در روز عاشورا و اهانت به مقدسات ماهیت پلید این فتنه مشخص شد و به این دلیل مردم به میدان آمدند و حساب فتنه را یکسره کردند.

وی از عموم مردم خواست تا در تجمع این روز در شهرستان شوشتر حضوری فعال داشته باشند و در این زمینه از مردم دعوت به عمل آورد تا حضور در این مراسم فعالانه و پررنگ باشد.

انتهای پیام/72006/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول