اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان:

آموزش‌های دینی سیاسی، نام استاد پرورش را در دل مردم جاودانه کرد

شهردار اصفهان به مناسبت درگذشت استاد پرورش گفت: مبارزات انقلابی و آموزش‌های دینی سیاسی، نام استاد پرورش را در دل مردم انقلابی ایران و اصفهان جاودانه کرده است.

آموزش‌های دینی سیاسی، نام استاد پرورش را در دل مردم جاودانه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مرتضی سقاییان‌نژاد شهردار اصفهان در پیامی درگذشت استاد علی اکبر پرورش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: مبارزات انقلابی و آموزش‌های دینی سیاسی، نام استاد پرورش را در دل مردم انقلابی ایران و اصفهان جاودانه کرده زیرا ایشان جوانان انقلابی را با قرآن، عترت، ولایت و شهادت آشنا کرد.

در بخش دیگری از این پیام آورده شده است: وی از چهره‌های شاخص انقلاب و نظام بود و قلبش نورانی از انوار معرفت قرآن کریم، بیانش معطر به آموزه‌های دینی و اسلامی و اعمالش نشات گرفته از بصیرت و ایمان بود.

در ادامه این پیام تاکید شده است: استاد سید علی‌اکبر پرورش به عنوان سیاستمداری اخلاق محور بود و وی حافظ کل قرآن کریم و نهج‌البلاغه بودند و در منش رفتاری و بینش اعتقادی خود مسیری سراسر نور و برکت را در پیش گرفتند.

شهردار اصفهان در ادامه بیان داشته است: سادگی و ساده زیستی، پیوند عمیق با آموزه‌های دینی دوری از تجمل‌گرایی، آشنایی با عرفان و معانی اسلامی، بینش عمیق و آگاهی از مسائل روز، طبع لطیف و ذوق ادبی از شاخصه‌های استاد پرورش بود.

در ادامه پیام سقاییان‌نژاد آمده است: استاد پرورش نسلی را پرورش داد که در شکل‌گیری انقلاب نقش موثری داشت و تلاش وی در آگاهی بخشی دینی سیاسی به جوانان اصفهانی و ایران زمین انکارناشدنی و ماندگار خواهد بود.

شهردار اصفهان در پایان پیام تسلیت خود آورده است: آن مرحوم پیش از پیروزی انقلاب گهربار اسلامی همواره در مسیر اهداف امام خمینی (ره) و در مسیر ارزشمند دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی گام بر می‌داشت و مدافع حریم ولایت بود و از یاران همیشه همراه رهبر معظم انقلاب به حساب می‌آمد.

انتهای پیام/63001/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول