اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سرپرست اداره اوقاف اسدآباد خبر داد

توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در اسدآباد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد از توزیع انواع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت اسدآباد در راستای عمل به نیات واقف خبر داد.

توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در اسدآباد

علی قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در راستای عمل به نیات واقف اسدآبادی مرحوم حق‌شناس انواع لوازم التحریر به ارزش بیش از 12 میلیون ریال در یکی از مدارس اسدآباد توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این لوازم التحریر همزمان با هفته وقف در مدرسه جمالیه اسدآباد توزیع خواهد شد، ادامه داد: این لوازم التحریر بین 42 دانش‌آموز نیازمند توزیع خواهد شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد اظهار داشت: این دانش‌آموزان بی‌بضاعت با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شناسایی شده‌اند.

وی گفت: مرحوم حق شناس در سال 42 دو باب مغازه را وقف کرده بود تا از محل این موقوفات برای دانش‌آموزان نیازمند لوازم‌التحریر تهیه شود.

قبادی با بیان اینکه درآمد این دو مغازه برای خرید لوازم التحریر و البسه برای دانش‌آموزان نیازمند و بی بضاعت مدرسه جمالیه هزینه می‌شود، بیان کرد: لوازم‌التحریر تهیه شده از سوی مدیر مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی به اهمیت موضوع وقف در جامعه اشاره کرد و عنوان کرد: وقف سنت ‏حسنه‏‌اى است که از دیرباز به اشکال گوناگون در تاریخ بشر وجود داشته و اسلام آن را در مسیرى روشن، منطقى، هدفدار، مترقى و دقیق نهاده است.

انتهای پیام/89029/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول