اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان خبر داد

تجهیز بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان به 4 دستگاه پزشکی

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان به دستگاه‌های اکوکاردیوگرافی و سونوگرافی داپلر، رادیولوژی دیجیتال و میکروسکوپ چشم‌پزشکی مجهز شد.

تجهیز بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان به 4 دستگاه پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن حسینی‌زاده صبح امروز در جلسه مجمع خیران سلامت تویسرکان، شناسایی خیران و ساماندهی خیران در حوزه سلامت را از اهداف مجمع خیران سلامت دانست و اظهار کرد: این مجمع با دبیری شبکه بهداشت و درمان و عضویت امام جمعه و فرماندار فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح حساب مجمع خیران سلامت تویسرکان، افزود: ارائه درخواست شماره حساب مجمع خیران سلامت به دانشگاه علوم پزشکی و طراحی فرم برای عضویت همکاران بهداشت و درمان انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گام نخست در فعال‌سازی مجمع خیران سلامت را دعوت از خیران تویسرکانی عنوان کرد و افزود: خیران نقش زیادی در ارتقای وضعیت سلامت جامعه دارند و حضور آن‌ها در امر سلامت مردم، ما را در این حوزه برای ارائه خدمات بهتر یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به نیاز مبرم شهرستان تویسرکان به تجهیزات پزشکی، تصریح کرد: پزشکان متخصص به علت نبود تجهیزات پزشکی مدت زیادی در شهرستان دوام نمی‌آورند.

حسینی‌زاده با اشاره به کمک خیران در خرید تجهیزات، گفت: خیران با مساعدت‌های خداپسندانه خود می‌توانند به بهتر شدن بهداشت و درمان تویسرکان کمک کنند.

وی با تقدیر از خیران در تأمین بخشی از تجهیزات بهداشت و درمان، گفت: دستگاه الکتروشوک و ست کامل تجهیزات اتاق عمل اورولوژی توسط یکی از خیران برای بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان تهیه شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان از تجهیز بیمارستان تویسرکان به چهار دستگاه پزشکی اشاره کرد و افزود:  با پیگیری‌های نماینده مردم تویسرکان با جذب 780 میلیون تومان از دستگاه‌های اکوکاردیوگرافی و سونوگرافی داپلر به بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) داده و رادیولوژی دیجیتال و میکروسکوپ چشم‌پزشکی نیز تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/89010/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول