اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

ارائه خدمات تخصصی آموزشی به 800 خانوار شهرستان کنگان

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از ارائه خدمات تخصصی آموزشی به 800 خانوار شهرستان کنگان خبر داد.

ارائه خدمات تخصصی آموزشی به 800 خانوار شهرستان کنگان

مراد شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین سایر ادیان است و سفارش و تاکید بسیار زیادی بر کمک به همنوعان و افراد فقیر و مستضعف کرده است.

وی افزود: کمیته امداد کنگان خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌کند و در روستاهای دوردست و صعب‌العبور نیز با شناسایی افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت به یاری آنها می‌پردازیم.

شمس‌الدینی تصریح کرد: در سال جاری در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان شهرستان کنگان اقدامات بسیار خوب و قابل قبولی انجام گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از ارائه خدمات آموزشی به 800 خانوار شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 800 مددجو در کنگان از خدمات آموزشی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

شمس‌الدینی ابراز داشت: آموزش رکن اساسی یک زندگی موفق است و انسان‌ها از ابتدای زندگی همواره برای درست زندگی کردن در حال یادگیری و آموختن هستند.

وی افزود: ارائه آموزش به مددجویان خود گامی موثر در تغییر روش زندگی و خود باوری و در نهایت خود کفایی می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان بیان کرد: در این راستا بیش از 800 مددجو تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای این شهرستان بهره‌مند شدند.

وی از بهره‌مندی 2500 خانوار در کنگان از مستمری کمیته امداد خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد 2 هزار و 495 خانوار کنگان از مستمری کمیته امداد بهره‌مند هستند.

شمس‌الدینی بیان داشت: کمیته امداد می‌کوشد تا با ارائه خدمات در راستای خود کفایی مددجویان، افراد را از اتکا به کمیته امداد و دریافت مستمری به سمت توانمندی بکشاند.

انتهای پیام/2451/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول