اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم گلریزان هلال احمر صورت گرفت

گل لبخند بر لب کودکان مبتلا به بیماری‌ صعب‌العلاج

در گلریزان جمعیت هلال احمر استان همدان 100 میلیون و 700 هزار تومان به نفع کودکان مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج برگزار شد.

گل لبخند بر لب کودکان مبتلا به بیماری‌ صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز همایش «باران مهربانی» جمعیت هلال احمر استان همدان با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و تنی چند از مسئولان برگزار شد. در این همایش، گلریزانی نیز به نفع کودکان مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از جمع‌آوری 100 میلیون و 700 هزار تومان در این همایش خبر داد و افزود: داوطلبان و خیرین همدانی امروز با این اقدام خداپسندانه بار دیگر با خدا معامله کردند.

حمید ره‌انجام افزود: داوطلبان این جمعیت امروز با کمک‌های نقدی خود باران مهربانی را به سوی قلب‌های کودکان بیمار و نیازمند جاری کردند.

وی با تقدیر از طرح‌های مثبت ریاست سازمان داوطلبان کشور و همه خیرین، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان همدان، شرکت در فعالیت‌های عام‌المنفعه این جمعیت را کاری از سر عشق عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان افزود: حضور اساسی، پررنگ و تأثیرگذار خیرین و داوطلبان در بیش از 150 خانه داوطلبی جمعیت هلال احمر استان توفیق بزرگی از سوی خداوند است.

وی در پایان زیربنای تشکیل سازمان داوطلبان را سازماندهی و هم افزایی نیروها و انسجام بخشیدن به فعالیت‌های داوطلبانه ذکر کرد و خطاب به داوطلبان این جمعیت گفت: شما از ارکان جمعیت هلال احمر هستید، قدر خود را بدانید.

این همایش به مناسبت گرامیداشت روز ملی داوطلب برگزار شد که در آن، داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر استان همدان تقدیر شدند.

انتهای پیام/89034/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول