اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

نباید تصور کنیم فتنه پایان یافته است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: تصور اینکه فتنه پایان یافته و دشمنان داخلی و خارجی دیگر علیه اسلام و انقلاب توطئه نمی‌کنند، غیر‌منطقی است.

نباید تصور کنیم فتنه پایان یافته است

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان خارجی به ویژه کشورهای استکباری مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای انتقام گرفتن از ملت ایران و جلوگیری از تحقق اهداف انقلابی این مردم به کار بستند.

وی تصریح کرد: از نخستین روز پیروزی انقلاب، کینه و عداوت کشورهای غربی با ملت ایران آشکار شد و آنها توطئه‌ها و دسیسه‌های متعددی را علیه ما با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی انجام دادند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش برای ایجاد تفرقه در میان مردم، اجرای توطئه‌های مختلف برای فاصله انداختن میان مردم و مسئولان، تحمیل جنگی نابرابر، ترور بزرگان انقلاب و بالاخره تحریم‌های مغرضانه و غیرقانونی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران تنها گوشه‌ای از رفتار خصمانه غرب با ملت ایران است.

* نباید حتی یک لحظه از مقابله با تهاجم فرهنگی غافل شویم

اکبریان گفت: توطئه‌های دشمنان خارجی، بدخواهان داخلی و عوامل مزدور و منافقین نسبت به شرایط مختلف تغییر می‌کند، به عنوان نمونه زمانی که ایران در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد، ناگهان به بهانه فعالیت هسته‌ای تحریم‌های سخت و سنگین اقتصادی را علیه ما اعمال می‌کنند.

وی افزود: همچنین زمانی که دیگر کشورها به ویژه جهان اسلام به حقانیت انقلاب اسلامی پی برده و از این انقلاب الگوبرداری می‌کنند، رفتار کشورهای غربی با ما از فاز نظامی و جنگی خارج شده و به سمت تهاجم فرهنگی با هدف منحرف کردن ذهن جوانان سوق پیدا می‌کند.

نماینده مردم کرج در مجلس تاکید کرد: مجموع شواهد و مستندات تاریخی نشان می‌دهد که هیچگاه توطئه دشمنان علیه ایران اسلامی تمامی ندارد و ما باید همواره برای مقابله با تهدیدها به ویژه تهاجم فرهنگی آماده باشیم و حتی یک لحظه نباید در این راه غفلت کنیم.

اکبریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه نهم دی گفت: در فتنه 88 عده‌ای با حمایت کشورهای استکباری، نتایج انتخابات را بهانه قرار داده و چند ماه جنجال، آشوب و اغتشاش را به کشور تحمیل کردند.

وی افزود: با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ما در نهم دی حماسه‌ای عظیم و به یاد ماندنی خلق کرده و با حضور گسترده در برابر فتنه‌گران و حامیان خارجی آنها، توطئه براندازی جمهوری اسلامی را خنثی کردند.

اکبریان در پایان تاکید کرد: اگر‌چه حماسه نهم دی نقشه دشمنان را خنثی کرد، اما نباید تصور کنیم که فتنه بدخواهان به پایان رسیده است؛ به طور قطع تصور اینکه فتنه پایان یافته و دشمنان داخلی و خارجی دیگر علیه اسلام و انقلاب توطئه نمی‌کنند، غیرمنطقی است.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول