اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج یادآور شد

فعالیت 143 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌ زبان علیه نظامی اسلامی ایران

امام جمعه خورموج گفت: 143 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه نظام و باورهای دینی ما کار می‌کنند.

فعالیت 143 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌ زبان علیه نظامی اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در جمع مدیران اجرایی شهرستان دشتی اظهار داشت: حضور زنان و فرزندان امام حسین(ع) در کربلا رسواکننده دشمن و خنثی‎کننده نقشه دشمنان بود و تاریخ انقلاب عاشورا و نهضت عاشورا توسط زینب کبری(س)، امام زین‎العادبدین و بچه‌های امام حسین(ع) مو به مو با تمام جزئیات نوشته شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی با بیان اینکه حادثه کربلا سرمشق، راهگشا و الهام‎بخش ما به سوى پیروزى بود، گفت: اگر امام سجاد، حضرت زینب(س) و فرزندان امام حسین(ع) نبودند جزئیات حادثه عاشورا در تاریخ نوشته نمی‌شد و گریه‌ها و عزاداری‌ها و خطبه‌هاى آنها حامل پیامی بود که ایـن قـطرات خون شهیدان را بر سر و روى مردم مرده و خواب‎آلوده عـصرشان پاشید و خون شهید در رگ و پوست این امت به جریان انداخت و چـیزى نـگذشت که موج این حرکت به تدریج دودمان بنى‎امیه را بر باد داد.

وی یادآور شد: هدف امام حسین(ع) حفظ ارزش‌های اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، و زنده نگه داشتن اندیشه‌های پیامبر اسلام بوده است. زیارت اربعین امام حسین(ع) از زیارت عاشورا مهم‌تر است.

مصلح با اشاره به اینکه ما سلاح هسته‌ای را برای خودمان بازدارنده نمی‌بینیم و به آن اعتقاد نداریم، افزود: هنوز در کشور آمریکا القا نشده که ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم؛ مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته‌اند که سلاح هسته‌ای حرام است.

وی افزود: 143 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه نظام و باورهای دینی ما کار می‌کنند و حدود 3 هزار شبکه با زبان‌های مختلف علیه باورهای اعتقادی ما فعالیت دارند و باید دید آن‌ها چقدر پول گذاشته‌اند برای این کار ما چقدر پول صرف کارهای فرهنگی کرده‌ایم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی بیان داشت: متأسفانه بعضی از مسئولان نظام کم لطفی نسبت به مسائل فرهنگی دارند و به نوعی می‌خواهند بگویند که حاکمیت و نظام راجع به مسائل فرهنگی مسئولیتی ندارد.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول