اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ملارد:

نباید واحدهای مسکن مهر فاقد امکانات شهری به مردم تحویل داده شود

سرپرست فرمانداری ملارد گفت: واحدهای مسکن مهر باید دارای امکانات و خدمات شهری بوده و نباید واحدهای فاقد این امکانات به مردم تحویل داده شود.

نباید واحدهای مسکن مهر فاقد امکانات شهری به مردم تحویل داده شود

داوود کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم ما به ویژه جوانان مسکن است و تامین مسکن برای تعداد زیادی از شهروندان ما به ویژه زوج‌های جوان از جمله دغدغه‌های اصلی است.

وی افزود: برای رفع این دغدغه طرح‌های مختلفی در کشور اجرا شده که از جمله این طرح‌ها می‌توان به مسکن مهر اشاره کرد.

سرپرست فرمانداری ملارد گفت: طرح احداث و ساخت مسکن مهر باید به صورتی باشد که مشکلات و نیازهای مردم را برطرف کرده و نباید تنها تحویل یک ساختمان برای ما اولویت داشته باشد.

کرمی گفت: در هر محدوده مسکونی بر اساس استانداردهای موجود در کشور و همچنین استانداردهای جهانی، ساکنان آن منطقه باید به امکانات فرهنگی، آموزش، بهداشتی و درمانی دسترسی داشته و نمی‌توان چند هزار واحد مسکن در منطقه‌ای احداث کرد، اما هیچ مدرسه‌ و یا مسجدی در آن محدوده نباشد.

سرپرست فرمانداری ملارد تاکید کرد: بنابراین در احداث طرح‌های مسکن مهر باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم و مناطقی که طرح‌های مسکن مهر در آن اجرا می‌شود، باید دارای امکانات خدماتی و شهری از جمله مدرسه، مسجد و امکانات بهداشتی و درمانی و ورزشی باشند.

کرمی گفت: از دیگر اولویت‌های مسکن‌های مهر باید ارائه خدمات شهری مانند آب، برق و گاز باشد و نباید تحت هیچ شرایطی واحدهای مسکن مهر که فاقد این امکانات هستند، به مردم واگذار شود.

وی در پایان با اشاره به احداث چندین هزار واحد مسکن مهر در ملارد گفت: نظارت ویژه‌ای بر عملکرد پیمانکاران و تعاونی‌های مسکن فعال در طرح مسکن مهر ملارد داریم و از واگذاری واحدهای فاقد امکانات خدماتی و شهری به مردم جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول