اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بی‌مهری مسکن مهر آستارا

مسکن مهر آستارا وضعیت خوبی ندارد و ساختمان‌های غیرکارشناسی شده آن موجب اعتراض متقاضیان و اعضای تعاونی مسکن مهر این شهرستان شده است.

بی‌مهری مسکن مهر آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، مسکن مهر یکی از پروژه‌های ماندگار دولت نهم و دهم است و تردیدی نیست که دولت با هدف خیرخواهانه چنین اقدامی را آغاز کرد تا مردم از بی‌خانمانی نجات یابند.

گیر کار مسکن مهر در کجاست که پس از سال‌ها وعده و وعید مسئولان امر هنوز به سرانجامی نیک نرسیده و گاهی از گوشه و کنارهای مختلف استان شنیده می‌شود که خانه‌ای در سایت مسکن مهر رشت دچار حریق شده و یا محوطه‌سازی برخی مسکن مهر در دیگر شهرها انجام نشده و یا زیرساخت‌ها در نقاط دیگر فراهم نیست.

مسکن مهر آستارا نیز به دلیل غیراستاندارد بودن ساختمان‌ها مشکلات زیادی ایجاد کرده و صدای اعتراض متقاضیان و اعضای تعاونی مسکن مهر این شهرستان را درآورده است.

*ساختمان‌های مسکن مهر آستارا غیراستاندارد است 

جمعی از اعضای تعاونی مسکن شهرستان آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا خواستار بررسی و پیگیری حیف و میل شدن پول‌های مردم و غیر استاندارد بودن تعاونی مسکن مهر آستارا شدند.

این اعضای تعاونی مسکن مهر اظهار کردند: داخل ساختمان‌های مسکن مهر  غیرکارشناسی بوده و اتاق‌ها برای نقاشی به پیمانکار سپرده و پس از نقاشی و تکمیل عملیات لوله‌کشی انجام شده است.

آنها افزودند: دیواره‌های ساختمان مسکن مهر آستارا دوباره تخریب شده و از نقاشی خبری نیست و درها و پنجره‌ها سبک ساخته شده و با یک فشار کوچک دستگیره اتاق می‌افتد و قابل استفاده نیست.

 

*سیم‌کشی برق مسکن مهر استاندارد نیست/فاجعه انسانی در کمین مسکن مهر آستارا

سیم‌کشی ساختمان مسکن مهر آستارا غیراستاندارد بوده و نمونه سیم‌کشی به سیم‌کش برق نشان داده شده که این امر مورد تایید قرار گرفت.

اعضای شرکت تعاونی مسکن مهر آستارا مواردی دیگر از حیف و میل و سوء‌استفاده مالی گفتند و اظهار کردند: از آنجا که اسناد و مدارکی وجود ندارد ساختمان و‌ آپارتمان 9 طبقه با معیارها و استاندارد ملی و فرهنگ بومی ساخته نشده و محل فرار اضطراری در ساختمان‌ها را درنظر نگرفتند.

اعضای شرکت تعاونی آستارا عنوان کردند: مسکن مهر آستارا 900 واحدی است و بر اساس معیار سازمان مسکن و شهرسازی ساخته نشده و در صورت تحویل به متقاضی و وقوع یک حادثه، فاجعه انسانی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/84001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول