اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر آسیاویژن

کاشانی‌ها مقابل نماینده لنجان متوقف شدند

تیم فوتبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر آسیاویژن استان اصفهان در برابر میهمان خود تن به تساوی داد.

کاشانی‌ها مقابل نماینده لنجان متوقف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، تیم فوتبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و تیم پارس ادیب لنجان در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر آسیاویژن استان اصفهان عصر امروز در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان به دیدار یکدیگر رفتند و در پایان؛ دو تیم به تساوی 4 بر 4 رضایت دادند و امتیازات این دیدار را با یکدیگر تقسیم کردند.

تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برای ادامه صدرنشینی‌های خود به هر سه امتیاز این دیدار نیاز داشت اما دست کم گرفتن حریف و اشتباهات فردی بازیکنان این تیم در دفاع باعث شد تا بازی برده را با تساوی عوض کند.

کاشانی‌ها درحالی نیمه دوم این بازی را آغاز کردند که نیمه نخست را با پیروزی دو بر یک به رختکن رفته بودند و در این شرایط انتظار می‌رفت تعداد گل‌های زده خود را افزایش دهند و این عامل مهمی شد تا در همان دقایق نخست دوم با گرفتن پنالتی از حریف خود نتیجه را 3 بر یک کنند، اما این گل کاشانی‌ها دوام زیادی نداشت و بلافاصله بازیکنان ادیب لنجان آن را پاسخ دادند و نتیجه را 3 بر 2 کردند تا بار دیگر اختلاف گل‌ها به حداقل برسد.

دفاع تیم پارس ادیب لنجان در ادامه این بازی درون محوطه جریمه خودی توپ را با دست مهار کرد تا ضمن دادن پنالتی دوم به تیم سازمان و دریافت کارت دوم از قاضی میدان از زمین بازی اخراج شود تا با گل شدن پنالتی، گل چهارم تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز به ثمر برسد.

در ادامه این دیدار، اشتباهات دفاع و دروازه‌بان تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در دقایق باقی مانده نیمه دوم باعث شد تا تیم 10 نفر ادیب لنجان اختلاف دو گل را جبران کند و نتیجه بازی را به تساوی 4 بر 4  کشانیده و با گرفتن یک امتیاز شیرین از تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، راهی لنجان اصفهان شود.

سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در حالی پیروزی را با مساوی عوض کرد که می‌توانست پیروز این میدان باشد اما بازی را تمام شده فرض کردن باعث شد تا بازی 4 بر 2 برده از تیم 10 نفره حریف را با نتیجه 4 بر 4 مساوی عوض کند.

بازی رفت دو تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و پارس ادیب لنجان در لنجان نیز با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

دیدار دو تیم در حضور قاسم خدادادی ناظر فدراسیون از لنجان و ایرج نظری ناظر داوری از اصفهان و با قضاوت داوران اصفهانی محمد رجبی به همراه عباس سعادت، نوید عسگری و اشکان یزدخواستی برگزار شد.

مسابقات لیگ برتر آسیا ویژه استان اصفهان با حضور 10 تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، پیام اصغرآباد، طلوع گز، پرواز گز، پارس ادیب لنجان، جهان فولاد و نیرو گاه اصفهان، کوثر و امیرکبیر رهنان و یاران آتشگاه اصفهان برگزار می‌شود که در پایان تیم‌های اول و دوم به لیگ بالاتر صعود می‌کنند.

بازیکنان تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در این دیدار شامل محمدجواد فلاح مقدم، حمیدرضا احمدی، مهرداد صالح‌نژاد، صابر ستاری، امیر محمد نسایی، مسعود اسماعیلی، محمدرضا فلاحیان، محمدرضا اشرفی، سید مهدی سیادتی، مسلم دیگبری، حمید گندمی، محسن زیارتی، میثم خدایی، سید علی مالکیان و مجتبی مهربان‌نواز بود که با سرمربی‌گری نادر مهربان‌نواز، مربی‌گری مصطفی گلی، سرپرستی سلمان کاظمی و مدیریت مهدی نادعلی به مصاف حریف خود رفته بودند.

اسامی بازیکنان تیم فوتبال پارس ادیب لنجان نیز در این دیدار شامل محمد کرمی، مهدی شریفی، ولی‌الله زمانی، حبیب خواجه گودرزی، زلفعلی حاجتی، مهرداد سلحشور، محمد سلحشور، محمد هادی رحیمی، سید علی قریشی، داود ابراهیمی، اسماعیل کوچکی، روزبه نقدی، احمد زمانی، غلامرضا سلیمانی، آرمان اسکندری، محمد حسین سعیدی و علیرضا سلمانی بود که با هدایت مجتبی نوروزی به موفق به کسب تک امتیاز این دیدار خارج از خانه شدند.

انتهای پیام/2406/ط40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول