اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

استخدام جمعی از فرزندان ایثارگر کرمانشاه در گرو تامین اعتبار

جمعی از فرزندان ایثارگر استان کرمانشاه که بنا بر نامه رئیس جمهور سابق روند استخدام در دستگاه‌های مختلف را طی کردند، هنوز در انتظار تحقق این موضوع هستند و رفع این مشکل در گرو تامین اعتبار و پیگیری مسئولان مربوطه است.

استخدام جمعی از فرزندان ایثارگر کرمانشاه در گرو تامین اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جمعی از فرزندان ایثارگر استان کرمانشاه که با دستور رئیس جمهور سابق (محمود احمدی‌نژاد) طی نامه شماره 16764 مورخ 280 آبان ماه 90 و 183412 مورخ 26 آذر ماه 90 و موافقت معاون سابق رئیس جمهور روند استخدام در دستگاه‌های مختلف را طی کردند، هنوز در انتظار تحقق این موضوع هستند و رفع این مشکل در گرو تامین اعتبار و پیگیری مسئولان مربوطه است.

دستور استخدامی از طرف معاونت راهبردی منابع انسانی رئیس جمهور طی نامه شماره 1534/91/220 به استانداری کرمانشاه اعلام شد، اما گویی به‌ دلیل کمبود اعتبار هنوز این موضوع محقق نشده است.

یکی از فرزندان شاهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مسئولان سال گذشته اعلام کردند که بودجه برای اجرایی کردن این موضوع نداریم و بعد از مدتی گفتند بودجه آمده، اما کد مستخدمی شما نیامده و چند ماه باید صبر کنید.

نسرین کرمی با بیان اینکه این موضوع استخدامی برای بسیاری از استان‌های دیگر انجام شده، گفت: صدها نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر همچون من در انتظار اقدام مسئولان هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در زمینه استخدام 570 نفر از فرزندان ایثارگر استان کرمانشاه به دولت تذکر می‌دهم.

سیدسعید حیدری‌طیب با اشاره به اینکه همه مسئولان وظیفه دارند به خانواده‌های معظم شهدا خدمت کنند، ادامه داد: از معاون رئیس جمهور برای حل این مشکل درخواست کمک می‌کنم.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نامه‌ای به معاون رئیس جمهور برای پیگیری این موضوع ارسال می‌کنم.

محمدابراهیم محبی تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام بدهد و پیگیر استخدام فرزندان ایثارگر باشد.

نماینده مردم اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی نیز در این‌باره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: بیکاری موجب به ‌وجود آمدن مشکلات متعددی می‌شود.

علی جلیلیان با تاکید بر اینکه فرزندان شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند، بیان داشت: نظام اسلامی حاصل خون شهداست و همه مسئولان وظیفه دارند در راستای خدمت به این عزیزان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه این موضوع را پیگیری خواهیم کرد، گفت: از استاندار کرمانشاه می‌خواهیم برای رفع این مشکل اقدام کند و در مرکز نیز حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول