اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نور:

حماسه 9 دی فتنه را سرکوب کرد

امام جمعه شهرستان نور گفت: حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی فتنه را سرکوب کرد.

حماسه 9 دی فتنه را سرکوب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: 9 دی روز بصیرت و هوشیاری ملت ایران بود و توانست هشت ماه آشوب، آشوب‌گران و فتنه‌گران که به مردم و کشور ظلم کردند را سرکوب و خاموش سازد.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی بساط فتنه آن ایام را خنثی کرد و باید آن را ارج نهاد و سال‌های سال این روز را گرامی داشت.

امام جمعه شهرستان نور حوادث دوران هشت ماه فتنه را جنایت عنوان کرد و افزود: حمایت رسمی و آشکار کنگره آمریکا از فتنه‌گران تا آنجا پیش رفت که به عاشورا هتک حرمت کردند و پرچم‌های عزای امام حسین (ع) را به آتش کشیدند، به هیئت‌های عزاداری حمله کردند و حتی یک عده آدم ر وسیاه این‌ها را افراد خداجو نامیدند.

باقرزاده با پرداختن به مسئله مهم و ماندگار 9 دی تصریح کرد: واقعاً چقدر این افراد روسیاه هستند که حتی امروز هم دم از حمایت آن‌ها می‌زنند و حرف از رفع حصر آن‌ها را به میان می‌آورند.

خطیب جمعه شهرستان نور با اشاره به اینکه رهبری با بصیرت مردم این توطئه را خنثی کرد، تاکید کرد: حضور میلیونی مردم در 9 دی سال 88 یک حماسه ملی است که باید ارزش گذاشته شود.

وی به دیدار ریاست جمهوری با خانواده شهدای فتنه 88 اشاره کرد و افزود: 9 دی در واقع جنگ خندقی بود که فتنه را سرکوب کرد و البته شهدا و جانبازانی هم تقدیم انقلاب کرد و کار خوب و ماندگاری توسط ریاست جمهور انجام گرفت و آن هم دیدار از خانواده شهدای فتنه 88 بوده است که در واقع با این دیدار این فتنه عظیم را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/86023/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول