اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

افشاگری‌های استاد پرورش علیه احزاب منحرف فراموش ‌نشدنی است

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: افشاگری‌های استاد پرورش علیه احزاب منحرف فراموش ‌نشدنی است.

افشاگری‌های استاد پرورش علیه احزاب منحرف فراموش ‌نشدنی است

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت درگذشت استاد علی‌اکبر پرورش در مورد خاطرات خود از همراهی با این مرد بزرگوار اظهار کرد: من به مدت سه سال از سال 46 تا 48 در محضر استاد علی‌اکبر پرورش شاگردی می‌کردم و از آموزه‌های ایشان در زمینه‌های مختلف بهره‌مند می‌شدم.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از پیشرفت‌های علمی کشور با تلاش‌های ایشان صورت گرفته است، افزود: این استاد ارزشمند کشور ایران به عنوان یک معلم انقلابی مسلمان محسوب می‌شد به گونه‌ای که بسیاری از فعالان کشور از تربیت‌شدگان پرورش هستند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: نقش موثر استاد پرورش در ایجاد زیر‌ساخت‌های علمی کشور بر هیچ شخصی پوشیده نیست و تربیت جوانان مذهبی به عنوان سربازان انقلابی در سطح جامعه از ثمرات فعالیت‌های استاد پرورش است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت‌های اصیل اسلامی ایشان در دوران انقلاب و پس از آن برای تمام مبارزان انقلابی فراموش‌شدنی نیست، تصریح کرد: استاد پرورش در زمان پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر نقش معلمی، هدایت‌گری نیرو‌های انقلابی را در اصفهان و برخی از استان‌ها ساماندهی می‌کردند.

حیدرپور یادآور کرد: پرورش از محور‌های اساسی انقلاب بود و افشا‌گری‌ها و روشنگری‌های ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای مبارزه با انحرافات احزاب منحرف در کشور از ذهن جوانان انقلابی آن دوران بیرون نمی‌رود.

وی با اشاره به اینکه نقش استاد پرورش در شکل‌گیری سازمان‌های موجود در کشور بی‌بدیل بود و این استاد فرهیخته از بنیان‌گذاران وزارت آموزش و پرورش کشور محسوب می‌شد، اضافه کرد: بسیاری از افراد سرشناسی که در حال حاضر مسئولیت‌های بزرگی را دارند یا به تربیت جوانان مشغول هستند، تحت تعلیمات و تربیت استاد پرورش بوده‌اند.

انتهای پیام/63002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول