اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

9 دی تجدید میثاق مردم با رهبری است

امام جمعه کرج گفت: نهم دی تجدید میثاق مردم با رهبری است.

9 دی تجدید میثاق مردم با رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: دشمنان در فتنه 88 با راه‌اندازی حرکتی ضددینی در نظر داشتند تا به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

وی ادامه داد: اما ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز نهم دی بار دیگر با خلق حماسه‌ای علاوه بر تجدید میثاق با رهبری، ولایتمداری خود را به جهانیان اثبات کردند.

وی ادامه داد: فتنه سال 88 توطئه بزرگی بود که دشمنان از سالها قبل آن را طرح‌ریزی کرده بودند اما درایت و هوشیاری و ولایتمداری مردم این توطئه دشمنان را نیز از بین برد و به خودشان بازگرداند.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود به نطق یکی از سناتورهای آمریکایی در در سال 84 اشاره کرد و گفت: این فرد در نطقی درباره ایران گفته بود که این کشور را با یک جنبش سبز منهدم خواهیم کرد.

حسینی‌همدانی خاطرنشان کرد: هر چند که در فتنه سال 88 تعدادی با دشمنان خارجی همگام شدند اما آگاهی و هوشیاری ملت ایران به این عده نیز اجازه عرض اندام نداد و توطئه‌های دشمنان را نابود کرد.

امام جمعه کرج گفت: دشمنان برای اینکه به اهداف شوم خود دست پیدا کنند از همه تجهیزات و امکانات خود استفاده کردند اما باز هم راه به جایی نبردند.

حسینی همدانی با بیان اینکه مردم با خلق حماسه 9 دی جادوی فتنه‌گران را باطل کردند، افزود: نباید هرگز از فتنه دشمنان غافل شد چراکه آنان امروز با توطئه دیگری قصد ضربه به این کشور را دارند.

انتهای پیام/2302/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول